- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/demi/?iid=49565
- Totale kosten (in euro)
- 135
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al 15 jaar kom ik in deze zaak. Heel wat leuke herinneringen. De absolute top in de club was ooit de Poolse Kim. Zij heeft echter enkele jaren geleden de sector verlaten.
Zo kwam ik er nog maar weinig. Door omstandigheden vandaag nog eens een bezoek gebracht én het viel me helemaal niet tegen.
Het aantal Vlaamse dames in deze club kan je op 2 vingers tellen. Gelukkig was de bevallige Demi vrij en kon ik 45 minuiten genieten van een heerlijke BTB massage waarbij geen enkel plekje werd vergeten. Zij is een absolute aanwinst en gaat er 100 % voor om U eerst onder de douche en daarna op bed te verwennen.
Absolute aanrader.
Zo kwam ik er nog maar weinig. Door omstandigheden vandaag nog eens een bezoek gebracht én het viel me helemaal niet tegen.
Het aantal Vlaamse dames in deze club kan je op 2 vingers tellen. Gelukkig was de bevallige Demi vrij en kon ik 45 minuiten genieten van een heerlijke BTB massage waarbij geen enkel plekje werd vergeten. Zij is een absolute aanwinst en gaat er 100 % voor om U eerst onder de douche en daarna op bed te verwennen.
Absolute aanrader.