Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij de dame van de foto's ongeveer 4 jaar geleden enkele keer geweest, maar dan nergens meer gespeurd. En nu plots terug... mijn vrees is dan ook da de.adv fake is. Maar als ze echt is ga ik er zeker terug heen, maar check liever eerst alvoor ik meer dan een uur moet rijden. 😉
Een uur rijden om te lozen.... das lang uwe naft is duurder lol

Iemand ervaring met deze dame?

Zelf geen ervaring mee, nee.

Wel al vrij goeie dingen over gelezen bij de Waalse collega's (https://youppie.net/showthread.php?158177-Evere-Schaerbeek-ALICE-(br%E9silienne-brune))

(al heb ik het gevoel dat er ergens anders nog meer reviews waren, maar die vind ik ff niet...)

Beginnersvraag, ik hoop dat het oké is om te vragen: Als je een afspraak wilt maken met een vrouw op redlights.be, bel je dan meestal naar het nummer om met haar te praten of stuur je haar een sms?

Beginnersvraag, ik hoop dat het oké is om te vragen: Als je een afspraak wilt maken met een vrouw op redlights.be, bel je dan meestal naar het nummer om met haar te praten of stuur je haar een sms?
Het kan allemaal. Sommigen geven hier meer informatie over op hun profiel. Naar mijn ervaring reageren de meeste dames op Whatsapp berichten, tenzij anders aangegeven. Bellen kan ook wel fijn zijn, dan krijg je direct een eerste indrukt van elkaar. Soms druipt de brutaliteit of de "schatteke" er zo hard af dat je al genoeg weet!

Heeft er iemand al ervaring met een van deze dames?
Ik ben wat op zoek gegaan maar geen recensies gevonden.

Nalange tijd heb ik nog eens een mogelijkheid gevonden om een meisje te bezoeken. Ik heb eens zin in eentje dat ik nog nooit heb gehad, maar het moet dan wel een toppertje zijn 😉
Had wat tijd en heb is gefilterd op Rusland en Oekraïne

Terug
Bovenaan Onderaan