@Doremi , ... dat heb ik ook gedaan. Veel te vaak, in privéontvangst, een uur tegen 150€ loont de moeiite niet, inderdaad.
Af en toe, ging ik ook naar een van de Duitse of Nederlandse FKKs, over de grens. Meisjes zijn even mooi en jong dan in raambuurten. Vòòr covid, was de entree prijs 65€, en 30 minuten met een meisje was 50€. Een uur was dan 100€. Voor opties, met meisjes die het doen, zoals anaal en CIM, was de meerprijs ook van 50€. In het algemeen, kwam ik terug na 3 of 4 meisjes.
Daarna, ± 20 jaren geleden, heb de gangbangs ontdekt. Voor een ganse namidag of avond, voor allengaande mannen, dus ± 4 à 5 uren om te neuken, en afhankelijk van de concurrentie, plaats en event, varieert de prijs tussen 80 en 130€. In gangbangs, kunt af en toe ook anaal doen en zelf een DP, zonder meerprijs. Dames hebben tussen 25 en 80, met een meerderheid van 40+ en 50+. Variaties in rondingen zijn er voor al de smaaken. Wanneer ik in goede vorm ben (genoeg geslaapt, enz.), neukte ik 4 à 5 dames op een namidag.
De meeste gangbangs worden geadverteerd op Afspraakjes en SexJobs:
Volledig overzicht van alle gangbangs in Belgie en Nederland vindt u op Afspraakjes.com.
www.afspraakjes.com
https://www.sexjobs.nl/