Super! Heeft iemand een goed adresje voor een first timer in Leuven?
Cristina, Dulce Carolina (Selfie) en Holly inderdaad. Cristina persoonlijke favoriet: zeer grote slanke dame, prachtig gezicht en normale natuurlijke borsten, heel mooi en lief, een leuke ervaring. Alleen jammer dat ze rookt, dat proef je een beetje bij het zoenen. Holly ook leuke ervaring.
Cristina en Holly zijn er op dit moment even niet.
Dulce Carolina is wel een heel lief meisje en ook een geil dingetje maar persoonlijk vond ik haar gezicht iets minder.
Andrea ontvangt ook soms in Leuven, is een klein peruaans meisje met kleine borstjes en was toen indertijd bij mij in A'pen heel gewillig. Leuke ervaring met haar maar op dit moment in Deinze.
Allemaal persoonlijke ervaringen mee gehad.
Chloe Blond, Chloe Brunette, Anais en Ana staan op mijn verlanglijstje maar moet de reviews nog eens nalezen wanneer ik op voorhand weet dat ik nog eens naar het Leuvense ga.
Cristina en Carolina zijn Oude Rondelaan, inderdaad een afgeleefd studentenkot maar de hygiene op hun persoonlijke kamertje en hun persoonlijke hygiene was altijd super in orde bij mijn bezoek. Er zijn veel ergere toestanden te vinden.
In Leuven Brusselsestraat altijd vermijden als de pest, altijd pure oplichting daar. Ik vind het heel grappig dit een soort van vast gegeven geworden is in Leuven.