WHEM Vivienne Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CT200

Newbie
23
07/10/23
27
2

Ik vind er nergens een recensie van terug, nochtans is ze al lange tijd actief op RL.

Het is een Nederlandse die werkt vanuit Antwerpen.

Communicatie is heel fijn en uitgebreid, ik had er een kennismaking mee gepland maar ik moest helaas enkele dagen op voorhand zelf afzeggen.

Iemand die ze kent?
Ze spreekt mij wel aan, maar nu ik sinds enkele dagen deze website heb ontdekt screen ik ook altijd even via hier.

Ik vind er nergens een recensie van terug, nochtans is ze al lange tijd actief op RL.

Het is een Nederlandse die werkt vanuit Antwerpen.

Communicatie is heel fijn en uitgebreid, ik had er een kennismaking mee gepland maar ik moest helaas enkele dagen op voorhand zelf afzeggen.

Iemand die ze kent?
Ze spreekt mij wel aan, maar nu ik sinds enkele dagen deze website heb ontdekt screen ik ook altijd even via hier.
Tot 2 maal toe een afspraak mee gemaakt en 2 keer heeft ze last minute afgezegd met een warrig verhaal. Zeer onbetrouwbaar dus en een tijdverspiller. Tweede keer voorschot betaald en het heeft zeer veel moeite gekost om mijn centen terug te krijgen. NIET Boeken dus is mijn advies.

Tot 2 maal toe een afspraak mee gemaakt en 2 keer heeft ze last minute afgezegd met een warrig verhaal. Zeer onbetrouwbaar dus en een tijdverspiller. Tweede keer voorschot betaald en het heeft zeer veel moeite gekost om mijn centen terug te krijgen. NIET Boeken dus is mijn advies.
Super jammer te lezen dat je je er zo over voelt. Het spijt me natuurlijk dat ik moest afzeggen. We hebben uitgebreid contact gehad hierover en ik heb je de situatie uitgelegd. Het voorschot terugbetalen duurde inderdaad super lang. Dit kwam door het platform wat ik toen gebruikte maar door de ervaring van die keer gebruik ik dat inmiddels niet meer.

Ik vond het ook erg vervelend om af te zeggen, zoal ik toen ook al aangaf. Hopelijk hebben je toch nog een fijne avond kunnen plannen uiteindelijk:)

Heb inmiddels 3 keer met haar afgesproken. Vanaf de eerste ontmoeting zat het meteen goed. 'T is een pittige dame, niet alleen qua karakter…

Communicatie altijd vlot verlopen, hanteert vriendelijk/professioneel taalgebruik dat gaf me vertrouwen om de eerste afspraak vast te leggen.

Bij derde afspraak wel 1 keer moeten verzetten. Heeft ze wel dubbel en dik goedgemaakt, op haar manier!

Super jammer te lezen dat je je er zo over voelt. Het spijt me natuurlijk dat ik moest afzeggen. We hebben uitgebreid contact gehad hierover en ik heb je de situatie uitgelegd. Het voorschot terugbetalen duurde inderdaad super lang. Dit kwam door het platform wat ik toen gebruikte maar door de ervaring van die keer gebruik ik dat inmiddels niet meer.

Ik vond het ook erg vervelend om af te zeggen, zoal ik toen ook al aangaf. Hopelijk hebben je toch nog een fijne avond kunnen plannen uiteindelijk:)
Ondertussen hebben we een heel erg fijne afspraak met Vivienne achter de rug. Hele leuke, pittige dame die zeker de moeite is om een date mee te plannen. Voor ons dus de eerste keer maar kan zeker opnieuw in de toekomst. Aanrader!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan