Kreeg ook een nijdig berichtje van haar....Had hier een kort kritsch stukje gepost waarin ik schreef dat ik haar 13-in-een-dozijn vind....Dat berichtje werd verwijderd (ik denk op verzoek van de madam)....Tja....trek jullie conclussies maar gents
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, dat was niet de reden.Dat berichtje werd verwijderd (ik denk op verzoek van de madam)....Tja....trek jullie conclussies maar gents
Niet echt offtopic. Ik kreeg helemaal geen antwoord terug toen ik haar berichten stuurde.Moet niet gekker worden met deze dame. Begint uit zichzelf te appen met de vraag of ik haar nog ken en of ik langs wil komen? #offtopic i know maar toch..
Had dit de vorige keer ook. Was er ook niet heel erg van gediend.Moet niet gekker worden met deze dame. Begint uit zichzelf te appen met de vraag of ik haar nog ken en of ik langs wil komen? #offtopic i know maar toch..
Ze leest toch mee @Izabella ? Price down, more clients!Voor €130/30 minuten gaat ze me zeker zien. Staat al tijd op mijn lijstje, maar de recent verhoogde prijs laat me andere keuzes maken.
de lijst met betaalde extra's is fors toegenomen, als je voor alle vinkjes gaat dan kom je op 430 Euro uit, dat wordt een prijzig grapje... moet eerst sparen gaan voor een volgend bezoekje...maar 200 euro voor een uur vind ik te veel van het goede
Dit is mijn eerste bericht hier, dat komt omdat ik geen schrijver ben. Maar dit wel de aandacht verdient. Ook zij appte uit zichzelf om te vragen om langs te komen. Na een paar keer haar bezocht te hebben, heel erg teleurgesteld de laatste keer in Den Haag, wat een slechte buurt is dat, ontvangt is een klein donker kamertje en is absoluut vergane glorie, uitgezakt en uitgeleefd. Niet dat geld waard.Moet niet gekker worden met deze dame. Begint uit zichzelf te appen met de vraag of ik haar nog ken en of ik langs wil komen? #offtopic i know maar toch..