- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6893124-vitoria
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze prachtige dame al paar keer voorbij zien komen op RL en op Kinky maar twijfelde of dit wel goed zou gaan. Maar stoute schoentjes aangetrokken geboekt voor half uurtje ontvangt in Terneuzen binnenstad. Is 100% de dame van de fotos en van deze dame zijn ook diverse filmpjes. Het enige manco vind ik de taalbarriere maar ze gaat heel vriendelijk mee om en met translate en wat handjes en voetjes komen we er we. Heel aardige dame en een echt sexbeest. kan er geen genoeg van krijgen. Door alle heftigheid en de persoonlijke aantrekkingskracht van deze dame (is mooier en ziet er jonger uit dan op de fotos) kwam ik na diverse standjes al snel klaar. Geen probleem ze masseerde heerlijk het half uurtje vol en ze begon op t eind wat te teasen en zowaar mijn beste vriend kwam weer in gevechtshouding dus pijpte ze me (ZC) heerlijk tot een 2e hp. Lang geleden dat ik zo geneukt met zo een prachtige petite dame.
Heeft wel veel last van gevoelige tepels mag je liever niet aanraken.
Nog 1 minpuntje je zoekt je suf naar een parkeerplek in dat centrum. Dagkaart ter plaatse kost € 20 via de app maar je kunt beter in een parkeergarage bij het theater gaan staan lijkt mij. Ze vetrekt over paar weken naar Engeland.
Ze ontvangt samen met nog een brazilaanse dame (vriendin van haar) niet gezien wel gehoord.
Als je zoekt op google op Vitoria Vonteese kom je bij een paar leuke filmpjes van haar ............100% zeker.
Anaal doet ze ook in alle maten € 50 extra.
Heeft wel veel last van gevoelige tepels mag je liever niet aanraken.
Nog 1 minpuntje je zoekt je suf naar een parkeerplek in dat centrum. Dagkaart ter plaatse kost € 20 via de app maar je kunt beter in een parkeergarage bij het theater gaan staan lijkt mij. Ze vetrekt over paar weken naar Engeland.
Ze ontvangt samen met nog een brazilaanse dame (vriendin van haar) niet gezien wel gehoord.
Als je zoekt op google op Vitoria Vonteese kom je bij een paar leuke filmpjes van haar ............100% zeker.
Anaal doet ze ook in alle maten € 50 extra.