Gisteren Vitoria bezocht.
In het echt is haar gezicht net iets minder knap dan op de advertentie, maar wat een lijf

Twijfelde om voor een vluggertje of voor een half uurtje te gaan, maar door gebrekkige communicatie ( ze is totaal onverstaanbaar en begrijpt niets) dan toch gewoon voor vluggertje gegaan.
Maar, dat vluggertje was eigenlijk zelfs beter dan bij velen een half uurtje! Ze spreidde zich onmiddellijk wijdbeens op het bed en dwong mij als het ware haar te beffen, war ik uiteraard alleen maar kon toejuichen. Wat een prachtig heerlijk sappig kutje.
Ze reageerde op elk likje, en had er duidelijk zin in, ze duwde haar poes tegen mij terwijl ze mijn hoofd dirigeerde. Ze was heerlijk nat

Toen wilde ze mij verwennen, maar haalde jammergenoeg zo'n rode condoom boven. Maar misschien eigenlijk maar best want die meid kan pijpen, nie normaal. Was het zonder of met een normale condoom, mijn kruid ging rap verschoten zijn

Toen tijd voor het echte werk, zij eerst op mij, zalig kutje, maar ik moest wel het werk doen, maar had de indruk dat ze me echt wel kon smaken. Toen wilde ze doggy, en wat een uitzicht was me dat zeg. Echt een killerbody

Ze dwong me harder en harder door te beuken en riep next time you have to fuch me in the ass

Zalig klaarkomen en dan nog wat geknuffeld.
Zalige meid, enige minpunt is dat ze gebrekkig Engels spreekt.
Vluggertje van 25 min en 70 euro.
Goede keuze gemaakt