- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/vitoria-222
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Wat een lekkere meid, de foto's doen haar zoveel oneer aan, tig keer knapper
bij binnenkomst al direct lachen, gewoon goedgezind
financien geregeld, kleren uit en ze vleit zich tegen me aan, deelt kusjes uit, geen tong
kleine borstjes priemen vooruit met lekkere harde top erop
een mooi kutje dat zich lekker laat beffen, ze reageert erg heftig op likken en wordt ook mooi nat zonder daarom een waterval te worden
kortom, een chica naar mijn gusta.
neuken in verschillende posities, missionaris, benen in mijn nek en doorstoten, doggie gaat ze eerst met de rug naar beneden, kop in de lakens en verderop evolueert ze naar kikkerzit en verder naar prone bone; het kan en mag allemaal
twee keer de cd goed gevuld in een half u, pijpen is ook mc en iets minder (maar pmc doet me meestal niet veel)
die ziet me zeker terug
bij binnenkomst al direct lachen, gewoon goedgezind
financien geregeld, kleren uit en ze vleit zich tegen me aan, deelt kusjes uit, geen tong
kleine borstjes priemen vooruit met lekkere harde top erop
een mooi kutje dat zich lekker laat beffen, ze reageert erg heftig op likken en wordt ook mooi nat zonder daarom een waterval te worden
kortom, een chica naar mijn gusta.
neuken in verschillende posities, missionaris, benen in mijn nek en doorstoten, doggie gaat ze eerst met de rug naar beneden, kop in de lakens en verderop evolueert ze naar kikkerzit en verder naar prone bone; het kan en mag allemaal
twee keer de cd goed gevuld in een half u, pijpen is ook mc en iets minder (maar pmc doet me meestal niet veel)
die ziet me zeker terug
Hot latina
hi my love ❤️ it's ok I'm available to make you the best moments 💕 I'm a beautiful brunette with long hair I'm all
old.redlights.be