- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7846428-viktoria
- Totale kosten (in euro)
- €120
Gisteravond Viktoria bezocht in het bekende rode gebouw in Den Haag. Ik ging voor een half uurtje snelle wip.
Was een week eerder al langs geweest, maar toen was ze plots niet bereikbaar meer.
Ze is erg voorzichtig en wil ook eerst video bellen voordat je door mag lopen naar boven.
In de kamer trof ik een kleine dame aan van 1,60 die tot mijn verbazing prima engels sprak, en gelijk heel gezellig was.
Eenmaal naakt viel haar lichaam mij iets tegen, een buikje en een poes zonder echte schaamlippen.. en daar houd ik altijd zo van.
Tongzoenen deed ze wel, maar wel een beetje karig.
De seks zelf was niet echt super, na 10min begon ze al te zeuren over klaarkomen, en dat we maar weinig tijd hadden.
Het was allemaal heel snel en had bijna het gevoel in de Doublet te zijn. Nadat ik na een min of 20 klaargekomen was greep ze gelijk de telefoon om de volgende klant naar binnen te hengelen..
Op zich best een leuke gezellige dame, maar alles moet snel, en daar knap ik altijd wel vanaf, en in combi met haar niet zo spannende lichaam…
Wassen achteraf met de bekende baby doekjes.. Next!!
Was een week eerder al langs geweest, maar toen was ze plots niet bereikbaar meer.
Ze is erg voorzichtig en wil ook eerst video bellen voordat je door mag lopen naar boven.
In de kamer trof ik een kleine dame aan van 1,60 die tot mijn verbazing prima engels sprak, en gelijk heel gezellig was.
Eenmaal naakt viel haar lichaam mij iets tegen, een buikje en een poes zonder echte schaamlippen.. en daar houd ik altijd zo van.
Tongzoenen deed ze wel, maar wel een beetje karig.
De seks zelf was niet echt super, na 10min begon ze al te zeuren over klaarkomen, en dat we maar weinig tijd hadden.
Het was allemaal heel snel en had bijna het gevoel in de Doublet te zijn. Nadat ik na een min of 20 klaargekomen was greep ze gelijk de telefoon om de volgende klant naar binnen te hengelen..
Op zich best een leuke gezellige dame, maar alles moet snel, en daar knap ik altijd wel vanaf, en in combi met haar niet zo spannende lichaam…
Wassen achteraf met de bekende baby doekjes.. Next!!