Recensie Viki, Hoofddorp (vh Rijswijk, Voorburg) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haagselassie

Vaste klant
107
20/09/21
63
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7012818-viki
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan een dame in voorburg zonder dat ik een recensie gelezen of gezien had. Tegen mijn principes eigenlijk door een aantal decepties. Afgesproken einde ochtend. Ik ben nu zo een beste schrijver maar kan jullie het vogende vertellen.toen viki de deur open deed zag ik gelijk dat zij er veel en veel beter uitzag ala op se foto's.
super vriendelijke dame. Ze begon op mijn verzoek met een massage, die skills heeft ze. Na het omdraaien een hemelse pijpbeurt waar mijn ballen zeker niet vergeten werden.hierna was zij aan de beurt vanuit haar nek naar beneden zoenend en likken kwam ik op de plek tussen haar benen. Ze kwam na verloop van tijd schokkend klaar. Afgemaakt met een heerlijk neukpot. Ze werkt goed nee . Kwam grommend klaar.

voor mij is zij een parel, spraakzaam, aardig , knap maar boven al een echte dame . Ze is hier tot zondag het was haarveerste keer nederland maar dat bevalt haar goed
 
Haagse Lassie is me voor met zijn verslag....ik heb haar vorige week bezocht deze geile milf... ze was verrast dat ze door een jonge knappe man werd bezocht die ook nog op haar geilde...ze was trots...Ik trok haar bilnaad open en wat ik daar zag maakte mij blij! Een al vaak gebruikte neuk-ster....met mijn eigen lube de boel ingevet en zachtjes mijn eikel over het kringspiertje geduwd....madam gaf geen krimp! Ja een liefhebster.....pas na 5 minuten in dat geile kontje als een stoomlocomotief te keer gaan kwam haar treintje ook op gang...puffen stoten en kreunen....ze had er zin in....samen lekker klaargekomen....douche nemen achteraf drie kusjes en weer op naar het volgende anale avontuur....life is beautifull
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7012818-viki
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had wel zin om weer op milf avontuur te gaan dus Viki bezocht in Hoofddorp. Ik sloeg niet echt aan op haar foto's maar de recensies maakten me benieuwd. Het contact met Viki verliep soepel dus ik had er een goed gevoel bij en snel een afspraak gemaakt.

Viki ziet er in het echt beter uit; iets slanker, wat langer haar, vriendelijk en relaxed. Gelijk even met elkaar zoenen maar wel gauw afrekenen. Thuis had ik al uitgebreid gedoucht dus mocht direct aan de slag. Ze wilde me op bed hebben maar ik hou liever de touwtjes zelf in handen. Haar op de rand van het bed uitgelikt waar ze kreunend bij genoot en een drijfnatte poes van kreeg. Haar gauw op de knietjes gezet; ze pijpt gulzig maar met een handje erbij die ik kon wegleggen. Geen gagging dt zoals ik het graag wil; ze begon direct tegen te sputteren toen ik een beetje dieper aandrukte. Pussysliden doet ze niet dus maar snel een condoom erom en haar keihard staan pompen. Ze moedigde me ook aan om haar harder te neuken dus ze kan wel tegen een stootje. Nog aan haar tietjes gesabbeld maar deze zijn erg gevoelig dus voorzichtig aan doen. Afgepeigerd en bezweet gaan liggen om het af te ronden en met wat olie heeft ze trekkend en pijpend het klusje afgemaakt. Ze maakte na de boel opgeruimd te hebben helaas geen aanstalten om eventjes bij me te komen liggen dus opstaan, douchen, aankleden, beetje napraten maar kreeg wel een duidelijk signaal dat ik weer mocht gaan dus stond ik precies op de minuut weer buiten.

Eindconclusie: prima milfje voor een normaal prijsje. Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer bij Viki, is goed bevallen.
Vind haar knapper in het echt dan op de foto's. Ze ontvangt in een hotel wat ik altijd een beetje ongemakkelijk vind bij binnenkomst.

Vooraf even kletsen en toen op het bed beland. Ze begon meteen met pijpen wat ze erg goed kan. Tussendoor even een poging tot tongzoenen wat wel lukte maar vanuit haar net iets te weinig tong. Na een heerlijke pijpsessie in standje 69 haar gebeft, ze genoot hier duidelijk van gezien haar gekreun. Vinger bij de kont werd toegestaan en vond ze lekker(uit respect niet erin, daar had ik namelijk niet voor betaald)
Over tot de daad waarin ik haar in diverse standjes goed kon neuken, en na 2e keer doggy heerlijk ben gekomen.
Allebei een douche genomen (niet samen) en na even kort nakletsen op bed voldaan vetrokken.

Ze zei dat ze morgen vertrekt en weer in november terugkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan