Haagselassie
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7012818-viki
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan een dame in voorburg zonder dat ik een recensie gelezen of gezien had. Tegen mijn principes eigenlijk door een aantal decepties. Afgesproken einde ochtend. Ik ben nu zo een beste schrijver maar kan jullie het vogende vertellen.toen viki de deur open deed zag ik gelijk dat zij er veel en veel beter uitzag ala op se foto's.
super vriendelijke dame. Ze begon op mijn verzoek met een massage, die skills heeft ze. Na het omdraaien een hemelse pijpbeurt waar mijn ballen zeker niet vergeten werden.hierna was zij aan de beurt vanuit haar nek naar beneden zoenend en likken kwam ik op de plek tussen haar benen. Ze kwam na verloop van tijd schokkend klaar. Afgemaakt met een heerlijk neukpot. Ze werkt goed nee . Kwam grommend klaar.
voor mij is zij een parel, spraakzaam, aardig , knap maar boven al een echte dame . Ze is hier tot zondag het was haarveerste keer nederland maar dat bevalt haar goed
super vriendelijke dame. Ze begon op mijn verzoek met een massage, die skills heeft ze. Na het omdraaien een hemelse pijpbeurt waar mijn ballen zeker niet vergeten werden.hierna was zij aan de beurt vanuit haar nek naar beneden zoenend en likken kwam ik op de plek tussen haar benen. Ze kwam na verloop van tijd schokkend klaar. Afgemaakt met een heerlijk neukpot. Ze werkt goed nee . Kwam grommend klaar.
voor mij is zij een parel, spraakzaam, aardig , knap maar boven al een echte dame . Ze is hier tot zondag het was haarveerste keer nederland maar dat bevalt haar goed