Voormalig lid 15306
Meubelstuk
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 18-25
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Laatst had ik erge zin, geen tijd om op mijn gemak een afspraak te maken en ook geen zin in het privéhuis waar ik weleens was dus liep ik langs de Ruysdaelkade waar ergens in het midden (huisnummer niet op gelet helaas) ene Eileen (juiste spelling?) stond. Volgens eigen zeggen uit Spanje maar op het eerste gezicht en gezien het accent zou ik denken een Roemeense, had een zusje van de bekende Ana kunnen zijn. Klein, knap, wat tatoeages, hoge hakjes. Spreekt goed Engels voor een gesprekje, is hier al twee jaar, werkt van 10 tot 18 uur. Ik gaf haar €100 en legde uit dat ze haar weinige kleertjes aan kon houden en dat ik slechts een HJ wilde. Even opfrissen, ze was heel hoffelijk, had snel door wat ik prettig vind en ik was zoals ik het graag heb in een mum van tijd weer buiten. Zij blij, ik blij ;-)
Ik vond geen review van haar hier dus als ik ergens in de toekomst nog eens ga zal ik beter op het huisnummer letten.
Ik vond geen review van haar hier dus als ik ergens in de toekomst nog eens ga zal ik beter op het huisnummer letten.