Recensie Victoria 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
497
15/09/22
233
66
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht na de opening met een maatje.
Indeling iets veranderd, je komt binnen en hebt gelijk de receptie waar 30 euro kan aftikken en een badjas met handdoek in ontvangst kan nemen.
Keurige kleedkamers en douches, waar ik eigenlijk een zitbank miste. Heeft overigens maar 1 wc, ik kon geen andere ontdekken.
Voor de rokers is er op de verdieping een open en overkapte terras waar je kan roken of even een frisse lucht kan halen.
Restaurant biedt wat eten aan, gisteren wat borrelhapjes en friet met voldoende salades.

Binnen waren er zat zitplaatsen voor wat er aanwezig was.
Ongeveer 10/12 man en iets minder dames.....voor een zaterdag avond wel triest eigenlijk, veel te weinig aanbod aan dames en dat dat ook de redenen is dat er ook minder heren waren.

Er liep maar 1 knappe dame in een groene outfit met een heerlijk lijf, die was immers best populair. dat was te merken.

Ik pikte Victoria uit die iets voller postuur had met een lief gezicht die aan de bar zat.
In de kamer kreeg ik een goed pijpbeurt, waarna ze na een paar minuten vroeg of ik misschien een uur wou blijven voor een uur.
Ik heb er mee ingestemd waarna ze door ging met pijpen.
Even later ging de condoom er om heen en ze wreef haar doos en mijn jongeheer in met babyolie. Dat neukt voor even lekker maar daarna niet meer. Eerst Zij bovenop mij in cowgirl en daarna ik in missio. Ze hield haar hand ervoor zodat ik niet lekker diep kon gaan.......heel irritant allemaal.
Uiteindelijk pijpend en trekkend laten klaarkomen en na 40 minuten kameren onder de douche gegaan.
Overigens was mijn maatje bij de populaire dames geweest, die vond het dus ook niks, was een afwerkster. Haar naam weet ik overigens niet.

Terug
Bovenaan Onderaan