Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen khloe werkt er nog waar er recensies van zijn,spijtigHey Gert1979, er staan recencies van verschillende meisjes die bij Victoria Secret Meise werken of gewerkt hebben.
Zoekfunctie helpt je een stuk verder:
Resultaten voor zoekopdracht: victoria meise
www.girlsreview.nl
2 keer geweest Was 2x niet de dame in kwestie.....Iemand ervaring met dit huis?
Hoe bedoeld u?2 keer geweest Was 2x niet de dame in kwestie.....
Was niet de dame van de foto'sHoe bedoeld u?
Bij welke dames bent u geweest?Was niet de dame van de foto's
Yahmila en Chloe denk ikBij welke dames bent u geweest?
Inderdaad. Je kan een dame of een huis een tweede kans gunnen, maar stop het dan ook. Het is de enige taal die zij begrijpen: wegblijven en vooral: hopen dat er velen wegblijven. Helaas laten nog te vele mannen zich graag in zak zetten.Nee, mij zie je daar niet meer terug.
Gewoon na sluitingsuur gaan... Is er niemand meer!hoe discreet is het om VSG te bezoeken? veel volk over de vloer of kalm? nog geen ervaring met privehuizen, liefst van al kom ik geen andere klanten tegen.
Huis zelf is discreet met afgesloten parking. Drukke, brede baan, en eigenlijk vind ik het beter om dat op 50 meter van het adres daar te parkeren. Ze houden klanten gescheiden, dus je zal zelf niemand tegen het lijf lopenhoe discreet is het om VSG te bezoeken? veel volk over de vloer of kalm? nog geen ervaring met privehuizen, liefst van al kom ik geen andere klanten tegen.
Haha tja rimmen is Nederlands en is nu niet bepaald een internationale taal héIk ben er enkele jaren geleden twee keer geweest. De eerste keer om te testen en een volgende keer om de eerste ervaring op te krikken. Eerste keer was dus al niet super, tweede ervaring was dat ook niet.
Voor een gesloten deur staan, geen contact krijgen, op voorhand vragen en bevestiging krijgen wie er PZC, rimmen, etc. doet daar en bij het kiezen van de dames ineens "what is rimming?" te horen krijgen.
Nee, mij zie je daar niet meer terug.
De 'Willy' komt niet zo vaak uit z'n dorp he!Haha tja rimmen is Nederlands en is nu niet bepaald een internationale taal hé
Probeer volgende keer eens met 'ass licking'
En welke dames zijn momenteel aan te raden ?Ik bezoek dit huis om de paar maanden en kan enkel positief zijn.
De prijs is fair voor de algemene ervaring die je er krijgt.
Discrete locatie, parking, proper, knappe dames en een uitzonderlijke gastvrouw.
Victoria is een echte (knappe) klassedame en zal je meteen op je gemak doen voelen.
Wat er op de kamer zelf gebeurd hangt van de dame af, maar elke keer ik er ben geweest ben ik zeer tevreden naar huis gegaan.
Dit huis zal me nog vaak mogen ontvangen.
Schrijf dan ook eens een recensie van je bezoekjes .Ik ga hier nu regelmatig langs. Kwaliteit dames varieert maar er zijn verschillende redenen waarom ik amper kies voor andere privé ontvangst
1. Vaak latina´s die in het echt totaal anders zijn en op appartementen waar ik toch vragen bij heb.
2. Bij Victoria secret altijd aangename ontvangst. Proper kader. Douchemogelijkheid
3. Dames zijn ok. Slechts één middelmatige ervaring gehad. De "masseuses" variëren wel.
4. Maar dat is geen probleem. Altijd wel keuze. Ik "reserveer" nooit op voorhand.
5. Is wel een risico maar line up is toch zeer aangenaam moment als dames op hakken in lingerie voor jou defileren.
6. Overigens: na keuze plagen ze elkaar in trant van: "jij hebt opnieuw geluk." Dat is aangenaam voor de klant.
7. Ontvangst in kamers op 1ste verdieping en de dame gaat je altijd voor met wiebelende kont.
Er zijn er een aantal al hier. Zoek maar opSchrijf dan ook eens een recensie van je bezoekjes .
Volgens je profiel heb je nog geen "recensies" geschreven. Misschien wel een bericht.Er zijn er een aantal al hier. Zoek maar op