Recensie Victoria, salon Haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wrxflyer

Vaste klant
Forumpionier
143
02/07/21
179
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend was het weer eens tijd voor een uitstapje naar een fijne masseuse of een privehuis.
Mijn favoriet, Angel in Amsterdam was niet beschikbaar, dus na wat zoekwerk uitgekomen bij Salon Haarlem en daar op goed geluk een afspraak gemaakt met Victoria.
" een wat vollere dame" aldus de telefoniste. Voorruit maar dan....

Victoria is inderdaad een wat vollere dame, maar desondanks heeft ze een best goed figuur met heerlijke cup D en een zachte, zongebrande huid. En een uiterst lief vriendelijk gezicht.
De massage zelf viel wat tegen. Kwam allemaal wat gehaast over en ondertussen praat ze je de oren van het hoofd. Niet bevorderlijk voor een erotische sfeer.
Totdat ze zich eindelijk op je jongeheer concentreert. Dat doet ze dan wel weer heel goed en verrukkelijk. Toen klaar komen bij mij nog niet lukte nam ze me mee de douche in, om staand achter mij, met 2 handen het heerlijk af te maken.
Onverwacht dus een geweldig slotakkoord.

Laatst bewerkt:
Ik had weer eens zin in een erotische massage door een goed gevulde dame. Had haar eens gezien tijdens een voorstelronde, maar toen voor een mislukt avontuur met Emma gekozen, nu dus voor Victoria gegaan.

Ik had al nattigheid moeten voelen bij het 'samen douchen'. Dit betekende dat zij buiten de douche staat en je inzeept. Samen onder de douche was volgens haar te krap. Volgende keer een teken om mij af te drogen en naar huis te gaan, want de rest was niet veel beter.

Geen idee wat er bij Salon Haarlem aan de hand is, maar blijkbaar betekent 'erotische massage' tegenwoordig alleen maar dat de dame naakt masseert, maar dan houdt het erotische wel op.

Hoewel de massage techniek van Victoria goed was, was er weinig erotisch aan, geen body-to-body en zo masseren als je op je rug ligt, dat je ook niet van haar borsten of billen kon genieten. Complete afknapper.

Ik ben het eens met @Wrxflyer, de afsluitende handbeurt was wel goed. maar ook hier weer tussen je benen zitten zodat je niks kunt aanraken. Ogen maar dicht gedaan en van haar handen genoten. Met afsluitend (geen idee of het als compliment bedoeld was) "Wow, that was a lot".

Kortom, alweer een afknapper bij Salon Haarlem. Wat mis ik Eva en Carmen toch.... dat waren nog eens klasse erotische massages.

Terug
Bovenaan Onderaan