hoe bedoel je dat je ' niet op die foto's zou willen zijn'?
Snap verder wat je bedoelt hoor. Maar hoe lekker ook Kiera heeft bv ook siliconen als ik het goed begrepen heb. Ik vond haar vroegere foto's wel sexy, maar er zitten er nu idd een aantal tussen waar te veel aan gedaan is.
Daarnaast op foto 5 & 8 van haar huidige set lijkt ze in 2 jaar tijd van 25 een soort typisch Amstelveense dame van 38 te zijn geworden.
In zo'n geval is de realiteit vele malen beter dan zo'n ietwat gemaakte foto-set.
Maar goed, de dames willen perse iets conserveren/bewaren en verspelen het juist daardoor razendsnel. Heb wel eens een schitterende dame bezocht die in een vakantie ineens iets aan haar lippen had laten doen, waardoor ik na 1 bezoekje dacht, neuh, dat hoeft niet meer.
Het is echt de grootste vrouwelijke misvatting van deze tijd dat al die sili/botox/in-spuit/glossy/photoshop dingen werken en je aantrekkelijker maken.
Vrouwen moeten het hooguit doen als ze het zelf mooi vinden maar voor lief nemen dat het merendeel van de mannen ze juist lelijker gaat vinden.
Overigens valt het bij Victoria wel mee. Hoewel ik de realiteits-foto's dus beter vind dan degene die ogen alsof ze van een shoot afkomstig zijn.