Onlyliveonce
Newbie
Ik ben dinsdag (voor de allereerste keer!) en vandaag bij Victoria geweest. Dinsdag wist ze mij al te vertellen dat 16 april haar laatste dag wordt. Ik heb haar spijtig genoeg te laat leren kennen want een geweldige service gekregen voor het instap bedrag.
Ze vertelde mij dat ze naar Italië gaat waar haar familie woont.
Ze gaat het daar eerst een tijdje rustig aan doen om dan een normale job te zoeken (haar woorden).
Volgende week geraak ik er zeker niet dus heb ik haar al het allerbeste toegewenst.
Ondanks een aantal ongelovigen hier zou ik me toch naar daar reppen om nog eens van haar te genieten al heb ik de indruk dat het toch al redelijk bekend is want vandaag was het al aanschuiven aan de deur
Ze vertelde mij dat ze naar Italië gaat waar haar familie woont.
Ze gaat het daar eerst een tijdje rustig aan doen om dan een normale job te zoeken (haar woorden).
Volgende week geraak ik er zeker niet dus heb ik haar al het allerbeste toegewenst.
Ondanks een aantal ongelovigen hier zou ik me toch naar daar reppen om nog eens van haar te genieten al heb ik de indruk dat het toch al redelijk bekend is want vandaag was het al aanschuiven aan de deur