Victoria, Viki, had ik al een tijdje op mijn verlanglijstje staan - voornamelijk vanwege het filmpje waarin ze haar DT-vaardigheid toont.
Haar advertentie werd nog maar sporadisch ververst en laatst verdween die zelfs.
Toch maar een whatsapp'je aan gewaagd en inderdaad, ze was er gewoon nog, alleen even 'op vakantie' geweest.
Een heel plezierige conversatie volgde, waarbij me opviel hoe goed haar Engels is. Dat merk je wel eens anders.
Een afspraak gemaakt voor de dag des heren en om 17:00 kon ik in Amstelveen langskomen.
Momenteel ontvangt ze in een hotel en om daar binnen te geraken moet je eerst een soort zoektocht doen. Best wel grappig.
Eenmaal binnen was er al snel een klik en alles ging eigenlijk met een vanzelfsprekendheid die je met je vriendin verwacht.
Geen dooie momenten, we zaten altijd wel aan elkaar, omstrengeld of juist achterover, genietend van een deep throat die ik nu pas voor de tweede keer meemaakte.
Ik had olie meegenomen en die hebben we ingezet voor een enorm potje teasen, van haar kant en van mijn kant.
De tijd vloog voorbij zodat we nog niet aan intiem toe waren gekomen toen het eerste uur voorbij was. Geen probleem, de gage aangepast tot twee uur en weer verder.
In dat tweede uur weer volop knuffelen, zoenen, teasen, pussy sliden en dan toch uiteindelijk maar eens intiem. Eigenlijk was dat het minst spectaculaire van de afspraak, de andere zaken waren eigenlijk genoeg voor mooie herinneringen.
Ik ga zeker nog een keer terug!
opmerkingen:
a. het vinkje bij deep throat is van de webpagina gevallen maar dat doet ze dus - net als in het filmpje
b. bij het pijpen en pussy sliden zijn we iets te ruw te werk gegaan (te weinig olie?) zodat ik nu een verbandje om mijn kleine man heb, let daar dus op.
c. VIki heeft humor, is intelligent en af en toe ook heel energiek.