- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8016834-vicky
- Totale kosten (in euro)
- 100 + fooi
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vicky uit Almere is een kleine lieve dame die halverwege de 30 is. Ze stond op mijn lijstje om een keer te doen. Foto's kloppen helemaal. Afgesproken en kon spoedig terecht. Aangekomen en ze is inderdaad 152cm lang. Ze had wel sexy ondergoed aan, wat me al aardig in de stemming bracht. Douchen in een douche waar ik vaker onder gestaan heb, terug naar de kamer en liet mij languit verwennen door dit lieve dametje. Ze zegt uit Litouwen te komen wat volgens mij klopt. Verder is haar Engels niet zo best, dus hele gesprekken werden het niet. Toch kan je wel met haar communiceren zonder vertaal app. Ik had afgesproken voor 30 minuten dus het bleef beetje standaard, opwarmen, aanraken, kusjes zonder tong, pijpen met condoom en wat beffen. Van het beffen was ze wel aan het sidderen, kwam natuurlijk over. Bij het neuken kon ik goed haar interne spieren voelen. Bij het klaarkomen hebben we de laatste druppels eruit gewerkt door maar in elkaar te blijven liggen. Ze is dan heel meegaand, en lief. Ook na afloop blijft ze met je flirten. Ik vond het een prima ervaring.