Recensie Vic, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
249
25/09/22
220
45
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1077009-vic
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer prettige date gehad met deze diamant. Deze eerste zin verraad al dat ik superlatieven te kort ga komen om haar te beschrijven. Dus ik beperk mij tot de zaken die jullie interesseren. Hier en daar kan ik het niet laten om haar subjectief te beschrijven. . . .

Contact loop met planner via WhatsApp. Planner reageert wat traag en afspreken gaat niet soepel. Achter de deur van het appartement trof ik deze fantastische parel. Een beetje engels, maar goede inzet om te communiceren. Lichte wietlucht in de ruimte, maar niet storend.

Wow wat is ze mooi. Douchen. Pijpen deed ze met maar dat heb ik standaard dus ik weet niet of ze deze dienst ook zonder doet. Maar ze doet het heel sensueel . . . .

Vervolgens beffen en afwerken van mijn favoriete standjes. Ik heb de indruk dat ze ook genoot. . . . . .

Daarna wat kletsen douchen en weer kletsen. T O P ! ! !

Of ik terug ga naar deze uitgesproken mooie vrouw ? Wat denk je zelf?

Dus echt het plaatje van de foto's? Zeker een beauty en een goede "plaatsvervanger" voor de andere Vic *

Wel heeft ze haar tarieven aangepast zie ik, het was 200 voor een uur?!

* vermoed althans dat het dezelfde booker is, aangezien de locatie hetzelfde is

Ik heb zonder nadenken betaald toen ik de beauty zag van de pic's. Andere Vick met tattoo's had ik op een andere plek ontmoet. Enige maanden geleden ontving Loly op deze plek.

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit. Jammer dat ze zich in het gezicht heeft laten tattoo-eren. Vind ik altijd jammer zeker voor zo'n knappe dame. Ook een beetje boven mijn budget.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan