- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1077009-vic
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zeer prettige date gehad met deze diamant. Deze eerste zin verraad al dat ik superlatieven te kort ga komen om haar te beschrijven. Dus ik beperk mij tot de zaken die jullie interesseren. Hier en daar kan ik het niet laten om haar subjectief te beschrijven. . . .
Contact loop met planner via WhatsApp. Planner reageert wat traag en afspreken gaat niet soepel. Achter de deur van het appartement trof ik deze fantastische parel. Een beetje engels, maar goede inzet om te communiceren. Lichte wietlucht in de ruimte, maar niet storend.
Wow wat is ze mooi. Douchen. Pijpen deed ze met maar dat heb ik standaard dus ik weet niet of ze deze dienst ook zonder doet. Maar ze doet het heel sensueel . . . .
Vervolgens beffen en afwerken van mijn favoriete standjes. Ik heb de indruk dat ze ook genoot. . . . . .
Daarna wat kletsen douchen en weer kletsen. T O P ! ! !
Of ik terug ga naar deze uitgesproken mooie vrouw ? Wat denk je zelf?
Contact loop met planner via WhatsApp. Planner reageert wat traag en afspreken gaat niet soepel. Achter de deur van het appartement trof ik deze fantastische parel. Een beetje engels, maar goede inzet om te communiceren. Lichte wietlucht in de ruimte, maar niet storend.
Wow wat is ze mooi. Douchen. Pijpen deed ze met maar dat heb ik standaard dus ik weet niet of ze deze dienst ook zonder doet. Maar ze doet het heel sensueel . . . .
Vervolgens beffen en afwerken van mijn favoriete standjes. Ik heb de indruk dat ze ook genoot. . . . . .
Daarna wat kletsen douchen en weer kletsen. T O P ! ! !
Of ik terug ga naar deze uitgesproken mooie vrouw ? Wat denk je zelf?