WHEM Vianna, Lede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had ze ook een berichtje gedaan met de vraag welke diensten en tarieven ze aanbied, ik heb een antwoord gekregen, echter zonder info en met de vraag voor een foto. Zonder concrete info wordt het 'm niet. Mocht de dame in kwestie meelezen, graag wat extra info bij je advertentie plaatsen, en niet onmiddellijk achter een foto vragen.

Ik heb deze een paar weekjes geleden gedate.. we wonen in dezelfde gemeente dus dat was redelijk snel fixed qua datum en tijd… heerlijke date gehad, pijpen was top, nadien lekker doggy en nog wat andere standjes gedaan.. en na een uurtje en kwartier ben ik heel tevreden buiten gegaan.. mij ziet ze allesinds terug 🥵🥵 en ja ze vraagt een foto maar je krijgt er ook eentje terug. Alle info qua leeftijd en gewicht enz klopt voor mij wel en zeer lieve en aangename dame ook…

Ik heb deze een paar weekjes geleden gedate.. we wonen in dezelfde gemeente dus dat was redelijk snel fixed qua datum en tijd… heerlijke date gehad, pijpen was top, nadien lekker doggy en nog wat andere standjes gedaan.. en na een uurtje en kwartier ben ik heel tevreden buiten gegaan.. mij ziet ze allesinds terug 🥵🥵 en ja ze vraagt een foto maar je krijgt er ook eentje terug. Alle info qua leeftijd en gewicht enz klopt voor mij wel en zeer lieve en aangename dame ook…
Dan is het bij jou beter meegevallen. Was alles met condoom?

Terug
Bovenaan Onderaan