Ik wil even mijn ervaring met jullie delen met super kamagra. Normaal gesproken neem ik vidalista 60 en gebruik per keer de helft, goed voor 2-3dagen plezier. Voor de verandering ff in amsterdam gehaald bij een sexshop ipv online en kreeg gratis een pil super kamagra, omdat ik nieuwsgierig ben naar dapoxetine. Hier komt ie, uurtje voor de daad op een redelijk lege maag een halfje super kamagra genomen. 15min later, brak de hel los, ik weet het, het is per persoon anders hoe je op pillen reageer, maar wil ff mijn verhaal kwijt. Ik kreeg, hartkloppingen, koude zweet en dacht even dat ik flauw viel… rustig zitten en veel water gedronken. Na een uurtje werd ik eindelijk rustig, maar mij benen voelde toch erg licht en wat tintelingen… nu de daad, dapoxetine werkt zoals beloofd, ik ging maar door en door en door zonder klaar te komen, zelfs met moeite om het te forceren

top spul! Merk wel dat ik wat meer aan mijn conditie moet werken.
Al met al dus, werkt fantastisch, maar weet niet of ik het nog een keer neem, vanwege de bijwerkingen. Trouwens volgende dag 0,0 last van hoofdpijn oid.
Het positieve, vidalista dus bij de sexshop gehaald ipv online, dit is van een betere kwaliteit. Zag ook gelijk vershil kwa verpakking enzo. Binnen 30min mijn kleine heer klaar voor de strijd! En de dagen daarna minder bijwerkingen.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik lees graag jullie ervaringen hier. Top site