Johnny Walk
Meubelstuk
Dat soort produkten werken niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat deze vraag hier het beste past: Heeft iemand van (de weinige) vrouwen hier ervaring met lovegra (de vrouwenvariant van Kamagra)?
Heeft iemand deze kamagra pillen al eens naar Belgie laten leveren ? En kan dat aangezien ze in Belgie illegaal zouden zijn?Deze besteld.
Eens proberen na alles gelezen te hebben.
Is hoge bloeddruk met medicijnen een issue?
Heeft iemand deze kamagra pillen al eens naar Belgie laten leveren ? En kan dat aangezien ze in Belgie illegaal zouden zijn?
Nu ben ik ook heel erg nieuwsgierig geworden naar cenforceJa ik heb weleens 200mg sildenafil (cenforce) genomen. Erg rood in het gezicht, hoofdpijn maar niet ondraaglijk (aspirine erbij), en een pik die zo hard was dat de aderen erop hard waren, zoals die op een bodybuilder op het podium. Een keer vertelde een dame me er (achteraf) over 'toen ik je broek open deed verschrok ik, zoiets had ik nog nooit gezien. Ik voelde de aderen toen je in en uit me ging'.
Nu, dat was toen, doe ik niet meer, ook al omdat het effect echt lang (uren) aanhoudt en da's niet goed voor de zwellichamen in de penis (dwz, ik had er echt 2+ uur een erectie van, niet af en aan). Ik had/heb verder ook geen erectie- of klaarkomproblemen, ik neem pillen puur om langer (meer uren) te kunnen gaan, sneller 2e/3e rondes te doen, en om de neveneffecten van andere drugs tegen te gaan. Maar toch tevreden dat ik het ooit geprobeerd heb en weet wat het doet. Je weet pas echt wat je grenzen zijn als je er soms overheen gaat
Laat me gokken: ongeveer hetzelfde als 2 kamagra van 100 wat betreft de erectie? Bijverschijnselen wellicht wat anders, maar zelf vind ik die niet zo verschillen tussen cobra, kamagra en cenforce. Maar ja ik heb het dan over stukjes van ca 25-30 mg werkzame stof. Niet over 8x (!!) zoveel...Nu ben ik ook heel erg nieuwsgierig geworden naar cenforce
Met deze medicijnen krijg je niet een stijve door ze gewoon te nemen, enkel makkelijker als je toch al de juiste stimulans krijgt. Dus nee bij juiste dosering loop je niet constant met een stijve. Tadalafil nemen is misschien beter, maar misschien heb je er meer bijwerkingen van en kan je beter 2x sildenafil nemen. Daarom, niet voor de eerste keer nemen als je naar de sauna club gaat. Eerst verschillende dingen eennpaar keer thuis proberen zodat je weet hoe ze werken (hoeft niet eens met een vrouw).
En ja als ik naar een sauna club of seksfeest ga neem ik een combinatie van tadalafil en sildenafil.