Ja precies. Ze maken het in India gewoon op straat in een krottenwijk. In grote hoeveelheden want ze bedienen de hele aardbol. Pajeet Sanjay print de verpakking, Pajeet Mohammed doet iets met de chemie, Pajeet Suresh levert de grondstoffen, Pajeet Manoj perst met een sigaret tussen zijn lippen de pillen en Pajeet Raju regelt dat de handel richting de container gaat. Heeft Pajeet Mohammed medicijnen gestudeerd en is zijn werkplek gecertificeerd? Zijn de toeleveranciers van Pajeet Suresh gecertificeerd? Zijn de grondstoffen voorzien van een batchnummer? Kwaliteit = zero.
Vervolgens lees ik dan dat mensen hier paracetamol gaan slikken om de bijwerkingen in te perken of het middel combineren met bloeddrukverhogende middelen zoals bijv. cocaine, speed, xtc en (de gevaarlijkste) poppers.
Ik zeg natuurlijk niet dat je het niet moet nemen want ik probeer zelf ook dingen uit maar besef jezelf dat je een serieus middel tot je neemt. Wees voorzichtig en neem het alleen als je uitgerust bent. Heb je een nieuwe strip met snoepjes? Eerst thuis een stukje afbijten en proeven.