iluzera
Stamgast
Een goede beslissing om hiervoor de huisarts te raadplegen. Ik kan je verzekeren dat je huisarts hier helemaal NIET MOEILIJK zal over doen. Die mensen zijn daarvoor opgeleid, en je bent zeker niet de eerste die voor een dergelijk probleem bij hem/haar aanklopt. Integendeel, onze artsen zijn blij zijn dat je het aan hen komt vragen ipv via duistere en soms illegale wegen jezelf te voorzien van die producten. Misschien zal hij/zij je wel even verduidelijken wat er zoal allemaal fout kan lopen als je zomaar in het wilde weg gaat experimenteren met producten die je her en der op de zwarte (illegale) markt koopt, en die in het beste geval totaal niks doen waardoor je ge zuur verdiende centen kwijt bent. Maar er zijn bewijzen genoeg dat er in die zwarte handel méér rommel zit dan degelijke waar. En daar zal de huisarts je waarschijnlijk wel voor waarschuwen.Ik heb voor dinsdag een afspraak gemaakt bij de huisarts, ik ben wel benieuwd of ze moeilijk gaan doen, maar ik zal wel zeggen dat ik al alles heb geprobeerd etc en dan gaan we eens kijken wat die erectiepil te bieden heeft, weet in ieder geval via de huisarts dat het wel van goede kwaliteit is en gratis.
En ook als je nadien met je voorschrift bij de apotheker komt, die mensen gaan daar ook zeer discreet mee om. Het zal trouwens ook niet de eerste verpakking van dat product zijn dat ze verkopen.