- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nancy-247_8420670
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Gebeld en moest appen. Doe ik niet dus stuur maar SMS. Niks meer gehoord.
Later nog eens ? gestuurd en word teruggebeld met ander nummer want ze kon niet sms-en.
Daarna nog 2 x gebeld om te vragen of het doorging en wat ik precies wilde. Niet zo heel discreet.
Deze dame opgehaald in Maastricht. Rijden naar rustig plekje, maar mij beetje te publiek.
Onderweg was ze de zakdoekjes al aan het klaarleggen.
Vanweg slecht weer in de auto. Dat vind ik dus geen succes qua bewegingsmogelijkheid.
Begint met PZ, maar DT heb ik niet echt gevoeld. Na tijdje het verzoek om klaar te komen, want...
Aleh, beetje geholpen en moest waarschuwen als het zover was dat ze het ook in haar mond kreeg.
Meteen buiten uitspugen, afpoetsen en klaar.
Naar haar zeggen eerste afspraak alleen cardate om kat uit de boom te kijken en bij klik daarna weliicht thuisontvangst.
Voor wat ze biedt, te duur.
Later nog eens ? gestuurd en word teruggebeld met ander nummer want ze kon niet sms-en.
Daarna nog 2 x gebeld om te vragen of het doorging en wat ik precies wilde. Niet zo heel discreet.
Deze dame opgehaald in Maastricht. Rijden naar rustig plekje, maar mij beetje te publiek.
Onderweg was ze de zakdoekjes al aan het klaarleggen.
Vanweg slecht weer in de auto. Dat vind ik dus geen succes qua bewegingsmogelijkheid.
Begint met PZ, maar DT heb ik niet echt gevoeld. Na tijdje het verzoek om klaar te komen, want...
Aleh, beetje geholpen en moest waarschuwen als het zover was dat ze het ook in haar mond kreeg.
Meteen buiten uitspugen, afpoetsen en klaar.
Naar haar zeggen eerste afspraak alleen cardate om kat uit de boom te kijken en bij klik daarna weliicht thuisontvangst.
Voor wat ze biedt, te duur.