Paar dagen terug haar toch nog eens bezocht, eigenlijk vooral omdat ze zo leuk en vriendelijk reageerde op die eerdere berichten. En ik moet zeggen: deze date was veel leuker dan de eerste. Nu moet ik ook wel toegeven dat de eerste date met Veve ook de eerste date met een DVP was sinds een paar jaar, dus ik was (opnieuw) wel wat zenuwachtig, en ook de actie duurde daardoor niet lang bij de eerste ontmoeting. Nu ben ik al terug wat gewend en wordt het terug wat leuker en langer
Eerst een gesprekje, en iets te drinken gekregen, dan snel even de douche ingesprongen (zelf gevraagd). Veve blijft wel achter op de kamer ondertussen, er wordt niet samen gedoucht (de douche is ook aan de kleine kant hiervoor).
Eenmaal uit de douche had ze het zich al wat makkelijker gemaakt, maar ze had wel nog lingerie aan, dus ik kon mijn kado nog zelf uitpakken
.Haar lichaam kon me deze keer ook meer bekoren dan de eerst keer.
Daarna het normale voorspel ,wat ze goed doet, en mocht ik ook nog eens proeven van haar lichaam. Ze werd lekker nat, maar vingeren is nog altijd uit den boze bij haar. op het einde kronkelde ze heftig, maar ben niet 100% zeker of het echt was, of haar manier om aan te geven dat het voldoende was en dat er kon worden overgegaan naar de volgende fase.
Hierbij redelijk wat standjes afgewerkt, en eerst was het wat professioneel (wat op zich niet verkeerd is), maar na een 'knuffelstandje' (wat de dames blijkbaar wel kunnen apprecieren) leek ze wat losser te komen en kreeg ik een wat enthousiastere Veve te zien, wat eens zo fijn was.
Klaargekomen in missio, waarbij ze lekker kneep met haar bekkenbodemspieren op dat moment, wat het alleen maar intenser maakte voor mij.
Nog even naakt liggen keuvelen om te bekomen, en dan was het tijd voor het na-douchje en kon ik voldaan weer vertrekken.
Hiermee is ze voor mij van gemiddeld naar een sub-toppertje gegaan, en kijk ik al uit naar een moment waarop ik nog eens met haar kan afspreken.