- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6911644-vesy
- Totale kosten (in euro)
- 170
Leuke en lieve meid die haar best doet. Ziet er (naar mijn mening) in het echt leuker uit, meer meisjesachtig en ze komt een tikje verlegen over. Ze heeft een heerlijk lijf, erg slank en prachtige kleine stevige borsten. Qua seks is ze erg gemotiveerd. Het begint al onder de douche, ze tongzoent vol overgave, pijpt erg goed en lekker nat. En ze komt over alsof ze er zelf ook van geniet. Je proeft dat ze rookt, maar ik vond het ook niet weer storend.
Haar Engels is niet dusdanig goed dat je echt een heel gesprek kunt voeren, maar een praatje gaat prima en je merkt wel dat het een slimme meid is die weet wat ze doet. Tongzoenen vroeg ze 100 euro extra voor via de app, wat ik iets teveel van het goede vond maar blijkbaar was ze meer overtuigd toen ik bij haar was. Uiteindelijk 170 euro betaald voor een half uur met alles erop en eraan, maar ik vond het het wel waard.
Haar Engels is niet dusdanig goed dat je echt een heel gesprek kunt voeren, maar een praatje gaat prima en je merkt wel dat het een slimme meid is die weet wat ze doet. Tongzoenen vroeg ze 100 euro extra voor via de app, wat ik iets teveel van het goede vond maar blijkbaar was ze meer overtuigd toen ik bij haar was. Uiteindelijk 170 euro betaald voor een half uur met alles erop en eraan, maar ik vond het het wel waard.