Hoe kom ik erop, het zit als volgt, een ruime tijd geleden was ik bij een dvp en deze vroeg of ik white wilde , nou had ik al het een en ander erover gelezen en wist dus wat het inhield, dus het spreekwoordelijk lijntje door een briefje van 5 in het slijmvlies van de neusvleugel gezogen, dit was voor mij de eerste keer dat ik ook maar iets van dit soort spul naar binnen kreeg, vond het eigenlijk nergens over gaan, totdat ik een tweede bezoek deed, en er weer gevraagd werd of ik wat wilde, en ik ben weer op deze uitnodiging ingegaan, puur uit nieuwsgierigheid. Afijn om een lang verhaal kort te maken kijk ik nu of het pretpakket bij de dame mogelijk is, dit is een van de overwegingen. Welnu afgelopen week ook een dvp uitgekozen die er lekker uitzag, een pretpakket in de advertentie, de bedoeling was om eens een keer een lekker uurtje te hebben, maaaaaaaaaaaar het werd langer, en de pret party was ook voldoende aanwezig, en ik moet zeggen dat de dvp op een gegeven moment ook helemaal geen remming meer had, absoluut begonnen met pijpen met, geëindigd met alle gaatjes zonder, ja stom ik weet het , worden weer 14 lange dagen.
Zou deze dvp min of meer verslaafd zijn, en naar redelijke inname de remming eraf gaan, en hoever ga ik bij mezelf te raden dat de party voortaan een must moet zijn.
Ik heb buiten mijn wandelhobby geen behoefte aan party, maar dit zou misschien weleens kunnen veranderen bij herhaaldelijk in de party modus gaan.
Zou ik ter vergelijking niet beter aan de poppers kunnen gaan, ik denk maar iets, geeft ook even een kick. Hoe denken mijn medewandelaars hierover.