Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik beken ben ook verslaafd en wil totaal niet nuchteren. 😀

Sex is de beste verslaving die je maar kan hebben.
Ik begrijp het wel, maar in de praktijk heeft het mij een hoop ellende geven in het verleden.....voor je het weet loopt het uit de hand is mijn ervaring.... Ben nu oud en hoef gelukkig niet zo vaak 😊 maar ik heb geleerd dat prostitutie in verhouding voor mij goedkoper is dan normaal daten / relatie
 
Ik begrijp het wel, maar in de praktijk heeft het mij een hoop ellende geven in het verleden.....voor je het weet loopt het uit de hand is mijn ervaring.... Ben nu oud en hoef gelukkig niet zo vaak 😊 maar ik heb geleerd dat prostitutie in verhouding voor mij goedkoper is dan normaal daten / relatie
Als je er niet langer 'plezier' aan beleefd... en het een soort 'dwang' wordt... die dan ook nog je financiële toestand bezwaard... dan is er wel degelijk een probleem!

Tijd om ermee te kappen dan!
Desnoods met hulp van buitenuit
 
Ik merk ook dat het naar een verslaving gaat. Ik heb een of twee dagen na m'n laatste keer alweer veel zin in de volgende. Maar dan wordt het echt onbetaalbaar, ik moet me echt inhouden om niet aan m'n spaargeld te komen 😬
 
Ik merk ook dat het naar een verslaving gaat. Ik heb een of twee dagen na m'n laatste keer alweer veel zin in de volgende. Maar dan wordt het echt onbetaalbaar, ik moet me echt inhouden om niet aan m'n spaargeld te komen 😬
Nu, ja... zin hebben is één ding!
Probeer wat meer 'tijd en werk' te steken in elke afzonderlijke betaaldate.
- het selecteren van de DVP
- het maken van de afspraak
- de 'voorpret'
- de betaaldate zelf
- en dan... de napret!
Steek daar een hele week in... die je dus bezig bent met één date.
En als je na elke 'succesvolle' week... dan ook een week pauze neemt... Kom je dus al gauw aan twee, max. drie afspraakjes per maand. En dat gaat dan dus best prima! En je spaarcenten zijn ook safe!

En dan mag je, als je bijv. jarig bent... best nog wel een extraatje plannen.
Zeker als je je voorheen mooi aan je nieuwe schema hield!
 
Nu, ja... zin hebben is één ding!
Probeer wat meer 'tijd en werk' te steken in elke afzonderlijke betaaldate.
- het selecteren van de DVP
- het maken van de afspraak
- de 'voorpret'
- de betaaldate zelf
- en dan... de napret!
Steek daar een hele week in... die je dus bezig bent met één date.
En als je na elke 'succesvolle' week... dan ook een week pauze neemt... Kom je dus al gauw aan twee, max. drie afspraakjes per maand. En dat gaat dan dus best prima! En je spaarcenten zijn ook safe!

En dan mag je, als je bijv. jarig bent... best nog wel een extraatje plannen.
Zeker als je je voorheen mooi aan je nieuwe schema hield!
En anders is je rechterhand je beste vriend 😂
Doelen stellen en jezelf eraan houden. Ik heb nu bijna 2 maanden niets gedaan en dit weekend een duurdere date. Het was echt heel lastig, maar gelukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan