Voormalig lid 4366
Stamgast
Hoe verslavend is wandelen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan wandel je toch nog steeds? Alleen steeds naar hetzelfde adresVerslavend. Al ben ik er wel redelijk makkelijk van afgekickt. het helpt enorm als je 1 topcontact hebt.
Het klinkt gek, maar het wandelen langs de ramen, vind ik vaak nog leuker of meer opwindend dan de uiteindelijke wip.Je snapt me. Ik wandel trouwens graag.
Eens! Zelfde voor mij. Ik heb ook afgesproken met mezelf om 1 keer per maand te gaan, maximaal. Anders loopt het ontzettend in de papieren en uit de hand.Alles is verslavend.
De een eet elke dag een paar blikjes smintjes leeg, de ander rookt...weer iemand anders wil niets liever dan de hele dag sporten.
Alles hangt af van de persoon en hoe hij/zij ermee omgaat.
Ik ben vorige jaar pas begonnen met wandelen na een maand was ik al iets van 7x geweest.
Financieel niet houdbaar voor mij en daarom een gevaarlijke gewoonte, maar een hobby was geboren.
Dus heb ik met mezelf de afspraak gemaakt om het op 1x in de maand te houden (tenzij ik op vakantie ben).
Cliché antwoord: geniet met mate.
De gewone gezondheid is nog belangrijker dan die van uw bankrekening, want als je een gevulde bankrekening hebt maar geen stabiele gezondheid ben je er ook niks mee!Niet zo gezond voor je bankrekening nochtans.
Kan gevaarlijk zijn had er ook last van in het begin toen ik er mee begonnen benBen hartstikke verslaafd en moet elke week minimaal 1 keer een nieuw mooi strak en plat kutje vinden.
Ja z'n plat kutje ipv opgezet en vol, lekker strak metPlat.....das nieuw.
Al 15 jaar en wordt alleen maar ergerKan gevaarlijk zijn had er ook last van in het begin toen ik er mee begonnen ben
Amai dan heb jij er al wel paar ton door …….Al 15 jaar en wordt alleen maar erger
Je leeft maar één keerAmai dan heb jij er al wel paar ton door …….je kan er maar genot van hebben.
Ik wandel sinds mijn 17. Een ton is een groot understatement....Amai dan heb jij er al wel paar ton door …….je kan er maar genot van hebben.
Proficiat het is u gegundIk wandel sinds mijn 17. Een ton is een groot understatement....
Klopt ja voor beetje fun ben je zo 150 kwijt elke week is 600 in de maand dat is forsAlles is verslavend.
De een eet elke dag een paar blikjes smintjes leeg, de ander rookt...weer iemand anders wil niets liever dan de hele dag sporten.
Alles hangt af van de persoon en hoe hij/zij ermee omgaat.
Ik ben vorige jaar pas begonnen met wandelen na een maand was ik al iets van 7x geweest.
Financieel niet houdbaar voor mij en daarom een gevaarlijke gewoonte, maar een hobby was geboren.
Dus heb ik met mezelf de afspraak gemaakt om het op 1x in de maand te houden (tenzij ik op vakantie ben).
Cliché antwoord: geniet met mate.
Roken is zoveel ongezonder en voor je 5k heb je zoveel meer gezien en beleefd100€ in de week maakt 5k per jaar, roken is duurder haha
Wat geeft de kick neuken in het onbekende ? En je leeft maar één keerHeb een vriendin en kinderen dan nog wandelen in eigenlijk not done
Maar geeft wel kick
Ja dat pijpen en special effects wordt bij vaste relatie minder / niet600 per maand valt heus mee. Op een gegeven moment zat ik aan 1500-2000. Nu meestal 400-600 per maand. Dat is wel maar 1 date. Maar het is eigenlijk voldoende. Heb ook een vaste relatie dus geen gebrek aan iets. Eerder een aanvulling op
600 per maand valt heus mee. Op een gegeven moment zat ik aan 1500-2000. Nu meestal 400-600 per maand. Dat is wel maar 1 date. Maar het is eigenlijk voldoende. Heb ook een vaste relatie dus geen gebrek aan iets. Eerder een aanvulling op
Het hele traject van uitkiezen afspreken vreemde deur openen en dan sexenWat geeft de kick neuken in het onbekende ? En je leeft maar één keer