Ik ben verslaafd. Zo veel is zeker. Ik wip mezelf failliet. Hoe kom ik er van af?
Het ligt er volgens mij wat aan wat je precies nastreeft bij je betaalde bezoekjes.
Voor mezelf is het eenvoudig: het gaat puur om het fysieke, het klaarkomen. Intimiteit heb ik genoeg in mijn privéleven, maar ik zit in een vergelijkbare situatie zoals
@Whatever-S in een paar posts hierboven mooi verwoord heeft:
Uiteraard en niet één keer maar meerdere keren. De behoefte aan sex ligt gewoon heel ver uit elkaar. Van beide kanten begrip voor de situatie maar qua behoeftes komen we niet dichter bij. Ik kan dat moeilijk gaan afdwingen en kies dan voor andere opties. Ga haar daar niet mee confronteren.
Toen ik begon met wandelen, nu goed 4 jaar geleden, ging ik ook pakweg 3 keer per maand - zelfs al 4 keer op een dag geweest (incl. erotische massages). Gewoon "omdat het nieuw is", de kick, het klaarkomen bij een andere vrouw (ik had de 20 jaren voordien enkel maar seks gehad met mijn partner). Maar na een tijdje ingezien dat het financieel echt wel te zwaar begon door te wegen, en dat het voor mij ook maar enkel "seks om de seks" is, dus lekker klaarkomen en that's it.
Mijn oplossing is dus eenvoudig: als ik weer te frequent begin te kijken op Redlights, helpt het voor mij om gewoon eens lekker te masturberen - het liefst al fantaserend over een dame waar ik al geweest ben of fantaseren hoe een date met een pas ontdekte nieuwe dame er zou uitzien - en dat is voor mij in veel gevallen al voldoende om dan toch geen afspraak vast te leggen.
en als de nood nadien toch nog het hoogst is, wat tegenwoordig pakweg eens in de maand is, val ik meestal terug op een leuke pijpdate en kost me dat €50/€70 en that's it.
Maar hoe je er best mee omgaat, en wat je het meest helpt om te minderen als je dat wilt, hangt volledig van persoon tot persoon af.
Zoek je bv. een soort connectie met een DVP (zoals in een GFE date), dan gaat mijn "oplossing" je niet genoeg voldoening geven om te minderen lijkt me.