- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/veronica/?iid=53195
- Totale kosten (in euro)
- 150
Poosje geleden deze Colombiaanse schone mogen ontmoeten, is sporadisch in Eindhoven en stond al ff op m'n lijstje. 
Iets langer mogen wachten tot ze beschikbaar was, communicatie hapert soms bij MWE.
Helemaal mooi was kamer 9, vééél spiegels en dat mag ik wel.
Veronica is een kleine, erg mooie en slanke Latina, spreekt prima Nederlands en een goed voorbeeld hoe een erotische massage zou moeten gebeuren.
Goede/geile en afwisselende opbouw, suggestief op momenten en weet spannig erg goed op te bouwen.
Opvallend.........., na klein kwartiertje mocht ik al op m'n rug draaien.
Haar, met respect, aanraken is geen probleem, geeft goed aan tot waar en niet verder, wat zeker is..........., ze doet dit graag en goed, toppertje dus.
Wederom lang op het randje maar niet erover, geen probleem want volop genoten van haar.
Helaas zelden in Eindhoven volgens mij, ga het in de gaten houden want wil keertje over de streep bij haar.

Iets langer mogen wachten tot ze beschikbaar was, communicatie hapert soms bij MWE.

Helemaal mooi was kamer 9, vééél spiegels en dat mag ik wel.
Veronica is een kleine, erg mooie en slanke Latina, spreekt prima Nederlands en een goed voorbeeld hoe een erotische massage zou moeten gebeuren.
Goede/geile en afwisselende opbouw, suggestief op momenten en weet spannig erg goed op te bouwen.
Opvallend.........., na klein kwartiertje mocht ik al op m'n rug draaien.
Haar, met respect, aanraken is geen probleem, geeft goed aan tot waar en niet verder, wat zeker is..........., ze doet dit graag en goed, toppertje dus.
Wederom lang op het randje maar niet erover, geen probleem want volop genoten van haar.
Helaas zelden in Eindhoven volgens mij, ga het in de gaten houden want wil keertje over de streep bij haar.