Delectans Spectaculis
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7748079-veronica
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik merk dat ik het liefst recensies schrijf over fijne ervaringen. Mijn ervaring met Veronica valt ook in die categorie!
Veronica is het type 'buurmeisje'. Eerlijkheidshalve zou ik moeten schrijven 'buurvrouw', maar ze heeft een jonge uitstraling. Ze is vrolijk en vriendelijk, en praat makkelijk. Geen overdreven gedoe, gewoon lekker toegankelijk.
Maar zoveel hebben we eigenlijk niet gepraat … Terwijl ze voor de spiegel stond gleden mijn handen over haar volle borsten. Het deel van mij dat niet denkt maar doet, klopte meteen tegen haar billen.
Ze begreep de hint dus op naar het grote bed. (We hadden de ruime kamer beneden.) En daar heb ik me opperbest vermaakt. Heerlijk kussen, tongen, likken, zuigen … Veronica heeft een heerlijk lijf en het uurtje vloog om. Lekker hoor!
Veronica is het type 'buurmeisje'. Eerlijkheidshalve zou ik moeten schrijven 'buurvrouw', maar ze heeft een jonge uitstraling. Ze is vrolijk en vriendelijk, en praat makkelijk. Geen overdreven gedoe, gewoon lekker toegankelijk.
Maar zoveel hebben we eigenlijk niet gepraat … Terwijl ze voor de spiegel stond gleden mijn handen over haar volle borsten. Het deel van mij dat niet denkt maar doet, klopte meteen tegen haar billen.
Ze begreep de hint dus op naar het grote bed. (We hadden de ruime kamer beneden.) En daar heb ik me opperbest vermaakt. Heerlijk kussen, tongen, likken, zuigen … Veronica heeft een heerlijk lijf en het uurtje vloog om. Lekker hoor!