Recensie Veronica (Bul), Antwerpen, Schipperstraat 15/3 (nacht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Newbie
15
24/06/24
27
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een tijdje geleden Veronica bezocht. Ik zat rond te wandelen in het SKW en mijn oog viel op Veronica. Ze had heel veel energie, ze zwaaide naar mij en ze droeg zo'n schooluniform kleedje en haar kont leek wel groot en mooi. Zeker haar kont had een bepaalde aantrekkingskracht.

Veronica is een Bulgaarse dame, rond de 35 jaar en heeft 2 kinderen. Zwart haar, geen tattoos.

Helaas was het binnen niet zo geweldig. Eens de kleren uit, vond ik haar lichaam niet echt zo top. Ze had een beetje cellulite op haar kont.

Ik weet niet waarom, maar alle dames met cellulite en/of slappe tieten zitten precies rondom Schippersstraat 15. Dit is al de derde dame die daar ergens staat en cellulite heeft. Ik vind dat echt walgelijk, zeker aangezien ik graag doggy doe.

Hoe dan ook, Veronica's cellulite was niet zo erg. Een klein beetje op een enorm en volle kont, daar kan ik mee leven.

Tijdens het pijpen had ze nog haar BH aan. Ik vroeg haar of ze het uit kon doen. Ze zei nee.

Toen wist ik al dat niet goed zou aflopen. Oké, dan maar snel beginnen te neuken. Eerst missionaris dan doggy.

Ik kon niet klaar komen. Ten eerste had ze nog haar BH aan. Wat een afknapper. Ten tweede had ze fijne haartjes op haar rug, ook een afknapper. Ten derde vond ik haar lichaam van achter helemaal niet aantrekkelijk.

Na een paar minuten neuken gewoon gestopt. Klaarkomen ging echt niet lukken.

Ze voelde zich slecht en heeft ervoor haar excuses aangeboden. Maar uiteindelijk was het mijn schuld, het was mijn nieuwsgierigheid voor nieuwe dames dat me hier bracht.

Ik moet echt een eigen cordon sanitaire maken rond Schippersstraat 15. Hopelijk is dit de laatste keer dat ik die dames een kans geef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan