- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Heren, goedemiddag ik was dus op zoek naar alexandra/nicole echt niet gezien. Todat de gordijnen open gingen op nummer 129 grote raam op de hoek met douche binnen. ze stelde zich voor als veronica kon ook geen draadje vinden. was een blonde dame heel spontaan ik viel der kont en tieten niet de knapste gewoon normaal. Ik vroeg hoeveel het koste neuken pijpen en beffe zei 50 euro. Ik vroeg nog inc beffe ze zei ja alleen als je nu binnen komt. Dat deed ze met een lach dus het ijs was al gebroken. Ze ging zich wassen en bekeek die kont van achter en me pik werd al stijf. Ze lach op der bed met der buik op het matras. Ik wilde haar eigenlijk zo suf beffe en rimmen. Maar ze draaide zich om en begon met me te knuffelen en mn nek te zoenen. Hier werd ik geil van ik kuste ook haar nek en begon daarna aan haar tieten en tepels te zuigen dit vond ze lekker. Daarna heb ik haar gebeft en ze zei dat ik goed was en met gevoel deed. Dat bleek ook wel ze werd kletsnat wat een geil wijf. Heb haar zeker 10 min gebeft. Daarna heeft ze mn lul gepijpt op verschillende manieren. Ze zei i will suck you without its more nice. Dus ik was net zo blij als een kind in een snoepwinkel. Ze kon lekker pijpen lekker deeptroat en nat ik kwam bijna klaar. En dat voelde zij. Ze zei not yet baby haha. Vervolgens missio geneukt en zei do relax baby i want passion sex with you. Dus ik rustig neuken en ze streelde mn kont en tepels en mn lichaam steeds. Wat erg geil en lekker was. Daarna doggystyle normaal en plat doggy en deed haar kont open. Ik kwam toen klaar. Was echt geile gepasioneerde sex totaaallll geen tijdsdruk. Ik was denk 30 min binnen ik had het heet en ze bood me nog aan om onder haar airco te staan. Ow ja en tijdens missio nog wat kussen op der mond. Heb niet geprobeerd om haar te tongen. En tijdens pijpen ging ze zo zitten dat ik overal bij kon dus ik vingerde haar en ze was echt nat en ging soms met mn vingers langs der kont dat mocht en kon ook. qua service een dikke 10. Ik had al gezegd dat ik volgende week terug kwam. Donderdag is vaak haar vaste vrije dag. En ze staat altijd overdag. Dame is blond haar tot ongeveer iets over de schoude. Cup c lekkere kont en geen tattoes