Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo heb ik voor covid die Nigeriaanse ontmoet... deed prive ontvangst. (wat een geweldige boezem! Haha!)

Werkte eerst als freelance op events. Ze vertelde me dat ze zoveel avances kreeg... dat ze maar besloot om er haar beroep van te maken! Bestaat dus echt wel!

Je hebt daar verschillende categorieën in . Waarom ze dat doen ? De eerste instantie is het vooral om het geld te doen .
En dat is toch prima? Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet van zou kunnen genieten.
Ik vind mijn werk geweldig, maar als ik er niet voor betaald zou worden, zou ik er toch wat minder tijd aan besteden denk ik ;)

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ongelofelijk veel lol kan beleven tijdens/aan het werk.
Meestal als ik bij een DVP kom, zorg ik dat zij die tijd ook als aangenaam zal ervaren :p

En dat is toch prima? Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet van zou kunnen genieten.
Ik vind mijn werk geweldig, maar als ik er niet voor betaald zou worden, zou ik er toch wat minder tijd aan besteden denk ik ;)

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ongelofelijk veel lol kan beleven tijdens/aan het werk.
Meestal als ik bij een DVP kom, zorg ik dat zij die tijd ook als aangenaam zal ervaren :p
Zo doe je dat! Haha!

Ik alvast niet , ik zou steeds ongerust zijn dat haar wat overkomt en ik wil niet geconfronteerd worden met verhalen over werk noch met haar klanten , nee mij wind het alvast niet op. ..
Ik zou me er ook niet gemakkelijk bij voelen. Als ze gestopt is, zullen er ook wat zaken meespelen die gladgestreken moeten worden, als er een relatie zou ontstaan, maar een relatie met een actieve DvP die de verkeerde soort klant op bezoek krijgt...
Nee, geen prettig idee.

Raar, maar waar: sommige mannen vinden het uitermate opwindend te leven met de wetenschap dat hun lief seks heeft met vreemden.
Dat je dan als partner op het tweede plan komt waar het de seks betreft, nemen ze dan maar op de koop toe?
Zo zie je maar op elk potje past een dekseltje ,als je als man daar tegen kan en de relatie is verders oké waarom niet , het kan toch ook echte liefde zijn , en als je dan verders op de eerste plaats staat
Wordt nooit verliefd op een dvp!!!
Dat heb je niet altijd zelf in de hand ,het over komt je

Dat klopt helemaal maar ik heb toch het idee dat ik daar in de loop der jaren wat minder ontvankelijk voor geworden ben. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen ooit nog eens in een lyrische puberale verliefdheid te geraken, maar wie weet , ik sluit niks uit.
De grote kunst van het wandelen is denk ik, om verliefd te zijn voor een uurtje en dan nog een paar dagen nagenieten. 😋

Dat klopt helemaal maar ik heb toch het idee dat ik daar in de loop der jaren wat minder ontvankelijk voor geworden ben. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen ooit nog eens in een lyrische puberale verliefdheid te geraken, maar wie weet , ik sluit niks uit.
De grote kunst van het wandelen is denk ik, fd te zijn voor een uurtje en dan nog een paar dagen nagenieten. 😋
De grote " kunst " van een dvp is dan ook verliefd te zijn voor een uurtje (toch zeker bij gfe ) en nadien de centjes tellen 😅🤣

Terug
Bovenaan Onderaan