Het gevaar van de liefde is dat je blind wordt. Hierin kan je als man (of vrouw) vergissingen maken, en je verstand uitschakelen. Dit kan zowel als je verliefd wordt op een vrouw in het beroep, als op Tinder etc.
Gezien een dame die seksuele diensten aanbied het meestal voor het geld doet, kan ze ook trouwen voor het geld en er misschien minder moeite mee hebben. Je moet zeker op je hoede zijn, gezien in het echte leven het niet echt niet al eindigen als "Pretty Women".
Ik vind het fijn om een praatje te maken met een dame, de motivatie van alle dames die ik spraak was geld. Dat ze hun familie worden onderhouden in Oost Europa staat op nummer 1.
Ik geloof ook de dames niet zitten te wachten op een relatie, en helemaal niet met een man die veel ouder is. Ze hebben ook gewoon een normaal leven, die willen ze niet vermengen met onze hobby. Mocht er een huwelijk/relatie van het bezoeken van een prostituee komen, dan zal de dame altijd haar familie die ze ondersteund voorop zetten (ingeval van Oost Europese schoonheden).
De tijd die je met een dame door brengt die je betaald is ook anders dan in het "echte leven". Als je haar betaald krijg je alle aandacht, en gekochte liefde. Een scheiding is hoe dan ook duur en vervelend. En ik denk dat je meer problemen krijgt met een prostituee, dan een dame onbetaald te ontmoeten.
Zou het in alle gevallen willen voorkomen, en ook Tinder (en andere apps) zijn genoeg mooi vrouwen van alle nationaliteiten die opzoek zijn naar een relatie. Wel moet je veel meer moeite doen voor sex.