Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
uitgangspunt 2: mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn. 1 wil de ander het bed in krijgen.
Daar ben ik het niet volledig mee eens. Een man en vrouw kunnen perfect vrienden zijn.

Je moet leren te zien wie enkel je vriend wil zijn en wie meer wil. Maar je moet vooral leren aanvoelen wie oprecht je vriend is of een relatie begint. En wie er misbruik willen maken van je vertouwen. Om enkel met je naar bed te gaan en/ of financeel etc voordeel willen halen uit jou.

Heel eerlijk ik heb ook wel vriendinnen waar tegen ik geen nee zou zeggen moesten ze vragen voor sex. Maar het is niet mijn doel of zelfs stille hoop.

Deze komiek brengt want jij bedoeld wel op zijn punt.
ben het eens dat gewoon 'aardige, vriendelijke gebaren' door vrouwen vaak misplaatst worden voor "hij wil wat van me" terwijl de man gewoon aardig doet.
Idd dat is totaal niet fijn als je dat mee maakt. Ik had een paar jaar terug een discussie over met een vriendin.

Zij vroeg een of ik mee wou naar een dagje naar de stad. Heel de tijd maakte ze stil duidelijk dit is GEEN DATE.... voor mij ook niet trouwens.

Haha, en hoe kan je die vriendschap dan beter onderhouden dan door samen - wie weet zonder bijbedoelingen - een Bernardus te drinken ?
het gebeurd inderdaad regelmatig dat er samen een glaasje genuttigd wordt. het zijn dan ook dames die net als ik genieten van lekker eten en drinken.

wat een gelul. dit zal misschien zo in jouw geval zijn dat jij enkel maar in vrouwen geinteresseerd bent omdat je ermee in bed wil maar mannen en vrouwen kunnen natuurlijk vrienden zijn.

ik heb meer vrouwen als heel dichte vrienden dan mannen en die vriendschappen zijn heel verrijkend en waardevol.
en bij geen van die vriendschappen is 1 van beide partijen geinteresseerd in seks met de ander.
Zelfde bij mij. Ik heb ook meer vrouwelijke vrienden dan mannen. Een paar heb ik nooit sex mee gehad en dat zal ook nooit gebeuren en met een paar heb ik wel sex gehad, maar nu al lange tijd niet meer. Maar wel goede vrienden.

Bij 2 weten hun huidige partners wel dat we vrienden zijn en gaan daar ook goed mee om, maar niet dat we ooit voor hun tijd sex hebben gehad. Ik vind dat ook niet mijn taak om aan die nieuwe partner te vertellen. Als die vrouw dat niet wil vertellen is het prima, maar als ze het wel zegt ook goed.

Zo niet alle is erg overdreven. Ze hebben niet allemaal een werkeloze pimp thuis zitten hoor, lekker generaliserend
Ze hebben inderdaad niet ALLEMAAL een werkloze (pimp , boyfriend , husband) thuis zitten , en thuis kan ook land van herkomst zijn. Maar uit mijn persoonlijke ervaring ( voor zover dat iets zegt) is het toch een flinke meerderheid die wel ( zonder het te zeggen) een werkloze…pimp etc(maak ervan wat je ervan wilt maken) thuis heeft zitten , die flink financieel meeprofiteert. Want waarom zou je zelf de handen uit de mouwen steken , als je vriendin/vrouw elke dag met MINIMAAL 400/500 euro thuiskomt.

Grt

Want waarom zou je zelf de handen uit de mouwen steken , als je vriendin/vrouw elke dag met MINIMAAL 400/500 euro thuiskomt
Waarom zou een dvp op een klaploper vallen.? Als ze hier maanden met de beentjes in de lucht ligt en jan lul voor de tv hangt en geld overgeboekt krijgt.
En precies waarin verschilt dit van menig huwelijk? 😇
Als je in je beginnende relatie al de lopende pinautomaat bent en je wilt zo je relatie aangaan; be my guest

Terug
Bovenaan Onderaan