Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je geen oordeel wilt moet je het voor jezelf houden en niet op een forum heel je privé leven delen. De betrokkenen mogen zeker hun mening hebben. Ik kan me alleen niet voorstellen dat kinderen het goed vinden als hun papa buiten de deur neukt, niet genoeg heeft aan mam en papa 's avonds happy family komt spelen.
Lang getwijfeld of ik nog op je zou reageren, ik was al uitgeklokt. Maar ik voelde de drang toch.

Misschien moet je je mening over andermans gezinsleven eens voor je houden. Je hebt geen idee hoe dat van mij is en hoeveel toewijding ik erin stop. Met je 'happy family spelen'. FYI: mijn kind heeft extra aandacht nodig om allerlei redenen. En die krijgt hij van mij in overvloed. En natuurlijk van mijn vrouw, de beste moeder van de wereld.

Grappig hoe jij als ongebondenen je verheven voelt boven de gebonden wandelaars. 'Ik ben een hoerenloper, maar ik ben tenminste single. Kijk eens naar die getrouwde man, die is pas fout bezig.' Dat heet: neerwaartse vergelijking. Een manier zoeken om je beter te voelen dan de ander.

Ik ben hier op het forum lang niet de enige met een relatie en gezinsleven. Ik denk dat mensen als ik in de meerderheid zijn. Mijn 'crush'-dvp gokt dat 80% van haar klandizie gebonden is. Misschien dikt ze dat aan of is dat in haar hoofd groter dat in werkelijkheid, maar reken maar dat het er veel zijn. Die mensen vinden hier op het forum een plek waar ze erover kunnen praten zonder een voorspelbaar oordeel te ontvangen, dat kunnen ze nl nergens anders. Het laatste waar ze op zitten te wachten, is een moraalridder als jij.

Leer eens de posts van iemand goed lezen. Mijn vrouw staat mij toe te wandelen. Ze staat het toe. Nogmaals: ZE STAAT HET TOE. Dit zou waarschijnlijk nog niet tot je doordringen als zij het hoogstpersoonlijk met een megafoon in jouw gezicht zou schreeuwen, want jij weet het toch beter.

Jij bent een van die 'heren van fatsoen' uit Rob de Nijs' Malle Babbe. 's Avonds rollebollen met de dames, de volgende ochtend de moraalridder uithangen. Voor mensen als jij is het woord 'middelmaat' bedacht.

Ik ga weer uitklokken en nu echt. Voordat ik dat doe, zet ik jou even op 'negeren'. Dat is toch een stuk prettiger terugkomen, wanneer dat ook zal zijn.

Oh, had ik al gezegd dat mijn vrouw wandelen toestaat?

Ik ben getrouwd en nee ik mag niet wandelen van mijn vrouw . Waarom ik wandel ga ik aan niemands neus hangen en heeft niemand anders zaken mee en ja ik zou kunnen scheiden , maar dat doe ik om verschillende persoonlijke redenen niet daar heeft ook niemand anders zaken mee . Elk geeft zijn eigen redenen om een dvp te bezoeken .
Punt andere lijn ..

Terug
Bovenaan Onderaan