Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Koudvuur

Dat jij er zo over nadenkt en je verliefd bent op je madeliefje heeft diepere redenen die alleen jijzelf kan proberen naar boven te halen door een gesprek met een psycholoog of therapeut ... (goede vriend/vriendin)

ik vind het in alle geval moedig van je vrouw om je te laten wandelen en geld te spenderen aan een DVP. Met dat geld kunnen jullie waarschijnlijk een leuk reisje maken in de zomer. (ik spreek uit ervaring) ;)

Zou jij het accepteren dat jouw vrouw fuck-buddy's heeft die waarschijnlijk goedkoper zijn dan jouw hobby ?

Dus ofwel trek je de grens of ga je over tot niet betaalde dates zodat je minnares kan bewijzen wat ze waard is in real life. Wat inderdaad heel moeilijk is omdat zij waarschijnlijk in de business blijft en vele fuck buddy's heeft... en de meeste zoals ook ik daar slechte ervaringen mee hebben.. (alhoewel bijna met eentje opgetrokken toen ze ging stoppen en achteraf ook werkelijk bleek dat ze gestopt is)

Met de secretaresse kan je evengoed een FWB aangaan with no strings attached 🫣

I rest my case.

Lieve mensen. Ik denk dat ik een 'probleem' heb dat veel van ons hebben: een overgevoeligheid voor het vrouwelijk schoon. Ik ben gevoelig voor iedere vorm van schoonheid, of het nu muziek, kunst, dichtkunst of een mooi vrouwenlijf is. En ja, valkuil is dat die bewondering van haar schoonheid doorslaat in verliefdheid. Vooral als er ook nog eens een heel prettige persoonlijkheid bij zit. Het zijn prinsessen die wij bezoeken en zo moeten we ze ook behandelen. Deze dames brengen ons geluk. Ze verdienen eeuwige bewondering.
Precies dat! Haha!
Maar... bij mij dan -gelukkig- wel zonder die verliefdheid! Ben daarvoor wellicht een te nuchter persoon...

Precies dat! Haha!
Maar... bij mij dan -gelukkig- wel zonder die verliefdheid! Ben daarvoor wellicht een te nuchter persoon...
Ik ben ook een nuchter persoon ,maar het is mij wel een keer overkomen ,en dan schrik je van je zelf ,dan heeft cupido 💘 toch lol in om mij van de wijs te brengen ,is alweer4-5 jaar geleden en heb het overleefd maar was toch n rare gewaar wording 😅

@Koudvuur

Zou jij het accepteren dat jouw vrouw fuck-buddy's heeft die waarschijnlijk goedkoper zijn dan jouw hobby ?

Ja. Anders zou ik hypocriet zijn. Ze heeft 1x van die mogelijkheid gebruik gemaakt. Maar ze is een andere persoon dan ik. Terughoudender in sociale contacten en meer een huismus. Op dit moment hoeft het voor haarzelf niet, maar ze sluit niets uit.
Dus ofwel trek je de grens of ga je over tot niet betaalde dates zodat je minnares kan bewijzen wat ze waard is in real life. Wat inderdaad heel moeilijk is omdat zij waarschijnlijk in de business blijft en vele fuck buddy's heeft... en de meeste zoals ook ik daar slechte ervaringen mee hebben.. (alhoewel bijna met eentje opgetrokken toen ze ging stoppen en achteraf ook werkelijk bleek dat ze gestopt is)
Ik ga nooit over tot onbetaalde dates met haar. Had je mijn post goed gelezen, dan was je dat al duidelijk geweest. Het wordt nooit meer dan de paydates die het nu zijn.

Laatst bewerkt:
Lieve mensen. Ik denk dat ik een 'probleem' heb dat veel van ons hebben: een overgevoeligheid voor het vrouwelijk schoon. Ik ben gevoelig voor iedere vorm van schoonheid, of het nu muziek, kunst, dichtkunst of een mooi vrouwenlijf is. En ja, valkuil is dat die bewondering van haar schoonheid doorslaat in verliefdheid. Vooral als er ook nog eens een heel prettige persoonlijkheid bij zit. Het zijn prinsessen die wij bezoeken en zo moeten we ze ook behandelen. Deze dames brengen ons geluk. Ze verdienen eeuwige bewondering.
Mooi verwoord. Heel herkenbaar ook.
Om de haverklap verliefd en met alle respect ook de afstand bewaren. Dun lijntje, tell me about it.
Ach, laat mij af en toe maar lekker verliefd zijn. Ik ga er lekker op.

Meningen van anderen... tja. Er zijn heren die zich in hun achterste laten nemen door een vrouw met een voorbinddildo. Er zijn anderen die zich laten afranselen. Weer anderen zuigen een Trans leeg. Allemaal tegen betaling. Nog anderen schuimen ranzige achterbuurten af op zoek naar goedkope bare-sex.

Laat mij dan af en toe maar verliefd zijn op een zorgvuldig geselecteerd hobby-DVP.
:cool:

Dat is een goede raad voor mannen van een bepaalde achtergrond. De ervaring van een aantal sekswerkers is namelijk eerder het tegenovergestelde...
Heb het niet zo op koningshuizen dus hoe ik dan op een zogenaamde prinses moet reageren dat weet ik niet , onze koningin is gewoon een uit de hoge middenklasse Zuid Amerikaanse golddigger waar je erin luxe winkelcentrum tientallen van ziet rondlopen dus voor mij niks meer of minder dan een temeier.

Ik heb nogal wat verhalen gelezen hier op dit topic. Gedoe, gebroken harten, scheidingen. Wandelaars die een tijd samenwoonden met een dvp, dat liep weer stuk, drama, drama. Financieel kaalgeplukt worden, borderlinetrekjes die de dame bij nader inzien toch bleek te hebben.

Dat soort dingen wil ik mezelf echt besparen. Zoals ik al aangaf: ik ga niet verder dan de gewone paydates. Ik ben verliefd om het verliefd zijn. En natuurlijk omdat ik het heel fijn vind om zo'n diepe verbinding met iemand te voelen. Want ik geloof dat dit gevoel van verbinding een universele behoefte van ieder mens is.

Ik wil niet met haar samenwonen of zoiets. Ik wil mijn stabiele leven hier niet voor opgeven. Er is geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Hoe groot de klik tussen ons ook is: er zijn ook best wat verschillen. Verschillen die er niet toe doen tijdens een uurtje seksen, maar die wel degelijk opspelen als je echt met elkaar samenleeft. Dit gaat wel verder dan de 'rondslingerende sokken', we hebben het hier echt over culturele verschillen.

Misschien hebben we allemaal verschillende opvattingen over waar de grens tussen leuk vinden en echt verliefd zijn precies ligt. Sommigen zullen zeggen dat mijn verhaal geen verliefdheid kan zijn. Als je niet elke dag hartjes zit te appen, kun je niet verliefd zijn. Als ik niet de deur bij haar platloop (zodat ik aan het eind van de maand 1000 euri lichter ben), ben ik ook niet echt verliefd.

Dat mag je allemaal denken. Maar ik word heel warm en vrolijk als ik aan haar denk. En ik denk vaak aan haar. Voor mij is dat verliefdheid. Op mijn netvlies zie ik haar nog flabbergasted kijken en ze zei letterlijk dat dit wel anders dan anders was. Leuk als zij ook verliefd is, maar weet je: dat hoeft wat mij betreft niet eens. Ik wil hier gewoon nu lekker van genieten.

Ik heb nogal wat verhalen gelezen hier op dit topic. Gedoe, gebroken harten, scheidingen. Wandelaars die een tijd samenwoonden met een dvp, dat liep weer stuk, drama, drama. Financieel kaalgeplukt worden, borderlinetrekjes die de dame bij nader inzien toch bleek te hebben.
Kenmerken die je in eender welke relatie terug kunt zien.
Je ziet af en toe stellen ruziemaken waarbij je je afvraagt; waarom zijn of blijven jullie eigenlijk bij elkaar?
Misschien dat een onderzoeker eens de tanden kan zetten in het vraagstuk: is er een kleinere kans op het slagen van een relatie tussen een sekswerker en een "gewone" man dan tussen een niet-sekswerker en eenzelfde type man?

Wel fijn voor je vrouw en kinderen dat je vrolijk wordt van een dvp. Zal hun ook goed doen.
Is inderdaad herkenbaar. Als je lekker hebt buitengespeeld kom je altijd vrolijk thuis. Ik zie overigens dat @Koudvuur veel dames van mijn To Do lijst al heeft bezocht. Bedankt voor de recensies! Zodra ik weer ga wandelen zal ik een aantal dames hiervan zeker bezoeken!

Wel fijn voor je vrouw en kinderen dat je vrolijk wordt van een dvp. Zal hun ook goed doen.
De ironische ondertoon die ik hier bespeur is 'het is fout dat je buiten de deur neukt', maar misschien lees ik dat verkeerd. Of het fout is wat ik doe, bepalen de direct betrokkenen zelf. Mijn vrouw weet ervan, keurt het niet af, maar wil ook niet weten wie de dames zijn met wie ik af en toe een uur doorbreng. Het is dus niet aan buitenstaanders om hierover te oordelen.

Dat is nu juist iets wat ik eerder deze week aanstipte; je schrijft iets en door het ontbreken van een vorm van intonatie kan de ontvanger het op een heel andere manier interpreteren...
Ja, dat is zo. Wel meen ik hier soms een soort moreel superieur gedrag te bespeuren van niet-gebonden wandelaars ten opzichte van wandelaars in een relatie. 'Ik doe misschien iets wat maatschappelijk gezien een omstreden taboe is, maar getrouwde mannen die dit doen, die zijn pas fout bezig!'

De waarheid is nu eenmaal subtieler. En weet je wie dat als geen ander begrijpen? De dvp's zelf. Zij begrijpen door hun jarenlange ervaring wat getrouwde mannen drijft om hen te bezoeken. En zij snappen dat dit niets te maken heeft met de liefde voor hun eigen vrouw. Het is iedere keer weer een verademing hier met een dvp over te praten. Ja, moet hier natuurlijk wel de goede voor treffen. Een sociaal ingestelde dame, waar je een beetje een band mee hebt.
Dit gaat m.i. voor alle betrokken partijen slecht aflopen. Hopelijk kan je er financieel tegen.
Lees. Mijn. Bericht. Eens. Goed.

Voordat je oordeelt.

De dames danken hun beroep nu eenmaal aan het gegeven dat er vraag naar is naar seks en alles daaromheen.
Bij getrouwde mensen is er een veelheid aan redenen te bedenken van niet op dezelfde golflengte zitten qua behoefte tot aan de partner die bijvoorbeeld door ziekte niet kan geven om het bij een DvP te zoeken.

Voor de man die het niet zou mogen gaan halen kan het uitlopen op ingehouden gevoelens of energie die zich op een verkeerde manier zou kunnen uiten.

De dames danken hun beroep nu eenmaal aan het gegeven dat er vraag naar is naar seks en alles daaromheen.
Bij getrouwde mensen is er een veelheid aan redenen te bedenken van niet op dezelfde golflengte zitten qua behoefte tot aan de partner die bijvoorbeeld door ziekte niet kan geven om het bij een DvP te zoeken.

Voor de man die het niet zou mogen gaan halen kan het uitlopen op ingehouden gevoelens of energie die zich op een verkeerde manier zou kunnen uiten.
Exact. Het verhaal van de wandelende gebonden man is vaak multidimensionaal. En de liefde voor zijn vrouw is meestal groot. Hij vindt haar niet te min, maar heeft een behoefte waarin zij niet (volledig) kan vervullen.

Excuus voor mijn soms felle reacties naar deze of gene, maar ik zit gewoon niet op waardeoordelen over mijn situatie te wachten. Ik was hier begin dit jaar actief, toen Miss Tiffany er nog was. Zij was de absolute kampioen in het niet-oordelen en eigenlijk mis ik haar nu wel in topics als dit. Met haar had ik een megaklik (maar verliefd was ik niet).

Maar goed, laten we het topic niet doen ontsporen in een soort memorial van een oud-lid. Ze is niet dood, maar heeft een nieuw leven en ik ga ervan uit dat het haar goed gaat. Punt is dat ik dit niet-oordelende geluid dat zij zo mooi kon brengen een beetje mis.

Exact. Het verhaal van de wandelende gebonden man is vaak multidimensionaal. En de liefde voor zijn vrouw is meestal groot. Hij vindt haar niet te min, maar heeft een behoefte waarin zij niet (volledig) kan vervullen.
Het alternatief voor sommige mannen is het hebben van een minnares en of dat nu zo'n beste keuze is?
Klassiekertje binnen dat verband is de directeur met diens secretaresse. Dat geeft op de lange termijn vaak meer complicaties...

Excuus voor mijn soms felle reacties naar deze of gene, maar ik zit gewoon niet op waardeoordelen over mijn situatie te wachten. Ik was hier begin dit jaar actief, toen Miss Tiffany er nog was. Zij was de absolute kampioen in het niet-oordelen en eigenlijk mis ik haar nu wel in topics als dit. Met haar had ik een megaklik (maar verliefd was ik niet).

Maar goed, laten we het topic niet doen ontsporen in een soort memorial van een oud-lid. Ze is niet dood, maar heeft een nieuw leven en ik ga ervan uit dat het haar goed gaat. Punt is dat ik dit niet-oordelende geluid dat zij zo mooi kon brengen een beetje mis.

Ik heb Tiffany helaas nooit ontmoet, maar wat een spijt heb ik daar van.
Ze was een voor mij zeer gewaardeerde forum genoot.

Vroeg of laat zal ze tot de slotsom komen dat geen vrouw voor altijd sekswerker kan zijn of blijven. Als je op bijvoorbeeld SJ kijkt, zijn de dames die boven de 50 of 60 zijn, op de vingers van één hand te tellen en zij die dan nog actief zijn, zijn niet te benijden.
Probeer je maar in te denken hoe het is om niet meer geld als water te verdienen, maar misschien elke maand net voldoende om je vaste lasten te betalen.
Ik heb goed contact met een DVP van 56 jaar. Ze verdiend goed. De huurprijs van het pand is €50 per dag. Dus je moet niet niet gek veel klanten per dag ontvangen om goed te verdienen. Ze ontvangt veel jonge mannen. Ze willen het stiefmama effect bekomen. Ze is van plan om nog lang door te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan