King Potato
Meubelstuk
Ik zeg altijd wie proper blijft zal nooit vuil wordenAls er modder wordt gegooid, gooi ik terug. Een nette reactie krijgt een nette reactie terug. Als je de bal kaatst, kan je hem verwachten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zeg altijd wie proper blijft zal nooit vuil wordenAls er modder wordt gegooid, gooi ik terug. Een nette reactie krijgt een nette reactie terug. Als je de bal kaatst, kan je hem verwachten.
O jeetje jij bent een doe het zelf mannetjeIk ben een gamma mannetje. Ik Kan Het!
Was het lief of lief.Zoals een LEGO mannetje dat lijkt op mij
In dat geval begrijp ik wat je bedoelt… zolang je je maar blijft voorhouden dat het een act is, als bij een film. Maar dat je voor een uurtje of meer uren jezelf de koning kan en mag voelen is natuurlijk prettig!Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat het echt is. Ik bedoelde dat er meer kans is dat er gevoelens bij komen te spelen. Een film is wel een goeie analogie. Als je een verdrietige of vrolijke film kijkt voel je je toch ook even oprecht verdrietig of blij? Het schijnt zelfs te zijn dat je bij feel good films ook daadwerkelijk gelukshormonen aanmaakt. Goeie tip dus ook tevens als je je down voelt!
Hoewel een goed potje huilen dan ook lekker kan opluchten.
Het schijnt dat vooral de Poolse DVP's meteen even goed een muurtje kunnen stucen.Tuurlijk is het niet van de zotte om alleen seks te hebben met sekswerkers. Ik laat ze o.a.:
- mijn auto wassen
- boodschappen doen
- de tegels leggen in de badkamer
Seks met een dame van plezier, onvoorstelbaar gewoon.
Nu snap ik waarom de dames altijd moeten glimlachen als ik mijn broek laat zakken….Was het lief of lief.
Zo zie je maar, 3cm is genoeg voor een smile
Ze hoeven dan geen spatel meer te zoekenNu snap ik waarom de dames altijd moeten glimlachen als ik mijn broek laat zakken….
Ziet dat Lego mannetje ( vrouwtje) er dan mss zo uitZoals een LEGO mannetje dat lijkt op mij
Voor de boxershort die je aan hebtNu snap ik waarom de dames altijd moeten glimlachen als ik mijn broek laat zakken….
Zou toch eerder denken aan een LEGO vrouwtje. accent op de belangrijker onderdelenZoals een LEGO mannetje dat lijkt op mij
Probeer maar eens accenten te leggen in 3-4 cmZou toch eerder denken aan een LEGO vrouwtje. accent op de belangrijker onderdelen
juist , je moet opletten dat de accenten niet groter uitvallen dan het geheel. heeft ook geen zicht meer dan .Probeer maar eens accenten te leggen in 3-4 cm
Ik heb geen tietjes, dus lego mannetjeZou toch eerder denken aan een LEGO vrouwtje. accent op de belangrijker onderdelen
ela, did my best thoughIk heb geen tietjes, dus lego mannetje
De bijhorende papegaai is wel nog steeds vermist.ela, did my best though
De bijhorende papegaai is wel nog steeds vermist.
Maar goed, we gaan serieus off topic nu.
You win girl...De bijhorende papegaai is wel nog steeds vermist.
O my God dat is leuk denk dat ik terug met de Lego wil gaan spelen hoewelIk heb geen tietjes, dus lego mannetje
Hoezo off-topic. Iedereen is toch verliefd op jou?De bijhorende papegaai is wel nog steeds vermist.
De papegaai nie blijkbaar want die blijft dus tot nu toe spoorloos.Hoezo off-topic. Iedereen is toch verliefd op jou?
Die is gaan vliegen een ander vogeltje gaan vangenDe bijhorende papegaai is wel nog steeds vermist.
Dat lukt mij iedere ochtend weerProbeer maar eens accenten te leggen in 3-4 cm
Als ik iets begrepen heb uit dit topic is het wel dat er een 95% kans is op een relatie met een 100% kans op mislukking op termijn, maar je houdt er wel bloemen, pralines en Lego aan over.Mooi gezegd, heb ook mijn eigen remix van dit nummer..
" Ik hou van alle mannen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En ga als happy single dood.. "