Al meer dan 10 jaar heb ik een vaste DVP, er is een echte vriendschap ontstaan, we kennen elkaar door en door.
Ik help haar in moeilijke tijden, door met haar te praten, haar te steunen en haar soms eens te laten uithuilen als zij het weer moeilijk heeft. We lossen samen haar problemen op.
Ben ik verliefd op haar, neen, wij hebben respect voor elkaar, we hebben elkaar graag, en ik zal er altijd voor haar zijn, 2 maal per dag sturen we elkaar een bericht om gewoon te weten hoe het gaat. Wij hebben een echte vriendschappelijke band.
Ik heb heel veel begrip voor het merendeel van de DVP, ze werken puur uit geldnood. Ook al zijn ze lief en leveren ze goede seks, het is zwaar werk, en onnatuurlijk, het merendeel van DVP werkt met tegenzin en wil niets liever dan een normaal werk en leven hebben, maar dat is in hun thuisland een heel moeilijke zaak.
Elke DVP moet iedere dag de knop omdraaien om haar lichaam ter beschikking te stellen voor klanten en dit meerdere malen per dag en dit dag na dag, week na week, maand na maand enz….
Een DVP die je ziet rond lopen in een club, is niet de echte vrouw, alles wat je ziet is fake, in het echte leven zijn ze heel anders.
Man man man hoe kortzichtig kan je zijn zeg. Geldnood? Moeilijk in het thuisland? Tuurlijk is de levensstandaard in Roemenie, Puerto Rico etc. anders dan hier, uiteraard. Maar de dames die daar wel blijven leven toch niet op straat en eten toch niet uit de vuilnisbak? De dames die hier komen verdienen lekker de euro's waarmee ze in hun thuisland een vermogen hebben en als een queen kunnen leven. En daarbij ook hun familie kunnen onderhouden.
Als je een 'normaal' leven wil leiden kan je dat prima doen in Roemenie. Net zoals de overige miljoenen dames die in Roemenie leven en niet als dvp in NL werken.