Ik denk dat de meest met een relatie niet de behoefte hebben om het te delen op het forum. Waarom zouden ze? Voor mij persoonlijk is het een soort van therapie haha. Ik kan er met niemand over praten, zelfs met m'n vriendin niet. Het voelt erg fijn om af en toe even lekker van me af te schrijven/tikken en te lezen naar ervaringen.
Voor beide 'kampen' valt er wat te zeggen.. wat ik nu ga zeggen is een eigen interpretatie gecombineerd met wat feitjes.
Het is totale onzin om te denken dat wederzijdse verliefdheid en een relatie niet mogelijk is(ik heb het niet over de kans van slagen, heb het puur over verliefdheid). Ik denk zelf dat er in deze sector vooral bij de buitenlandse dames de kans op wederzijdse verliefdheid groter is. Hun wereld is niet zo groot, ze gaan dan sneller een vriendschap aan en doen dingen wat alleen stelletjes zouden. Door zulke activiteiten vergroot je de kans op verliefdheid.
Mijn vriendin was pas verliefd geworden na een aantal maanden. Als zij een normaal sociaal leven had gehad. Zou ze nooit zoveel tijd hebben gemaakt voor een 'vriend' en zou het niet snel de kans hebben gehad om te groeien. Het was geen liefde op het eerste gezicht bij ons. Bovendien had ze ook andere 'vrienden'.
Van de andere kant waar
@Eagle99 wel gelijk in geeft. Ze hebben er baat bij dat je verliefd op hun wordt zonder het zelf nog te zijn. Als je verliefd op haar bent, zal je terug komen, zal je contact blijven onderhouden, krijgen ze andere aandacht dan alleen seksueel.
Wel denk ik, dat als ze je het gevoel van verliefdheid geven, ze je in iedergeval leuk en de moeite waard vinden.
Dan is het je eigen keuze of je in de achtbaan stapt, ervoor gokt, ervoor vecht of veilig aan de kant blijft staan.
Persoonlijk denk ik dat je beter spijt kan hebben van de dingen die je wel hebt gedaan als spijt van de dingen die je niet hebt gedaan. Maar onthoud, het heeft me met vlagen gek en paranoia gemaakt. Pas sinds de laatste 6/7 maanden sinds ze gestopt is het relatief rustig. Als ik eerlijk ben zou ik het niet trekken als ze volgas terug in de business zou gaan. Als ze het niet volhoud qua financiën zou ik het misschien met moeite kunnen accepteren als ze een paar vaste contacten contact dat ze terug is(liefst wel getrouwde dan hahaha). Maar hopelijk gaat dat niet het geval zijn.
En alsnog blijft er ergens wantrouwen, dat is niet fijn. Maar dat neem ik op de koop toe. Ik ga er geen einde aan maken door m'n eigen achterdochtig.
Het blijft een lastig onderwerp, maar dat is het ook buiten deze wereld