Ik zat net een minuutje te wachten in het prive huis toen ze binnen kwam lopen.
Ik kom daar eigenlijk nooit en ben ook geen echte "wandelaar" geweest. Ik zocht wel af en toe naar het pareltje tussen al het aanbod. Nou heren ... Dit was een pareltje.
Ik had haar al eerder via wa geprobeerd te benaderen, maar kreeg toen een afwijzende reactie. Opeens verscheen ze op een site.
We stelden ons aan elkaar voor en ik voelde mij compleet relaxed. We moesten lachen en onze ogen kruisen elkaar steeds weer. Ze zei: ik herken je, ik heb jou afgewezen omdat ik je foto niet leuk vond. Wat leuk dat je er bent, want in het echt ben je hartstikke leuk.
Heel zacht en teder begonnen we kusjes te geven en vanzelf te zoenen. Het leek alsof ik mezelf zoende, zo vanzelf ging het. Niet alle mensen kunnen samen goed zoenen, maar met haar was het hemels.
De seks was uiteindelijk episch. We vulden elkaar aan. Van nature ben ik dominant, op een gezonde manier. Ik nam haar initiatief over en duwde haar op bed. En ja, ze accepteerde het. Ik kreeg zelfs het gevoel dat ze verbaasd was en moest giechelen. Waanzinnig toch ? ... Een man moet zich een man voelen om in staat te zijn om een vrouw zich vrouw te laten voelen.
Na deze afspraak hebben we elkaar nog een paar keer gezien. Ook haar chagrijnige kant heb ik ervaren. Haha .. ik vond het wel aandoenlijk en heb me er niet door laten afschrikken.
Er volgden korte periodes van iets teveel app-verkeer en ook stiltes.
Uiteindelijk hebben we een goede modus gevonden. We zien elkaar met regelmaat, maar niet heel vaak.
Ik was al ondersteboven van haar lach, haar verschijning en haar ontwapende karakter. Nu ze ook eerlijk en kwetsbaar durft te zijn tegen me, heb ik haar ook een inkijkje gegeven in mijn leven.
Van verliefdheid is wellicht geen sprake. Ok .. eerlijk .. het komt bij mij in de buurt, maar niet op de klassieke manier. Ik vind haar leuk, lief, pittig, gezellig, interessant, grappig, gevoelig, knap, intelligent en sexy.
Ze heeft veel vaste klanten en die gun ik haar van harte. Elke klant geeft haar een gevoel van waardering, ieder op zijn eigen manier.
Ik op de mijne.
En ... Geloof me ... Ik krijg het dubbel en dwars van haar.