Arthur Martin
Stamgast
Feel free; op wie ben jij verliefd ?Kunnen we misschien terug on topic gaan, heren?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFeel free; op wie ben jij verliefd ?Kunnen we misschien terug on topic gaan, heren?
En... bij sommigen ook ver daarbuiten! Man! Als je haar zo alle hoeken van de kamer laat zien! Mega geil!Zoals je zegt: feest in bed !
Mag ik eerlijk zijn het gaat toch over daten enz waar we over praten. Dat het over daten met een dvp gaat word niet gezegt. Idd maar voor mij is er ook geen verschil tussen het daten van een dvp of gelijk welke andere dame.Kunnen we misschien terug on topic gaan, heren?
Ben je mij? Een jaartje of 10 geleden dan. Tegenwoordig ben ik uitgekeken op shoppen (voor kleren). Ook voor mezelf trouwens.Ik behoor tot de volgens mij zeldzame mannen die shoppen ook echt leuk vindt en de winkels mee ingaat ipv voor de ingang te staan drentelen.
En... de stoel... de badkamer... de make-up tafel... de sofa...de tafel !
Nu begrijp ik waarom je 6 uur boektEn... de stoel... de badkamer... de make-up tafel... de sofa...
En... dan terug naar de slaapkamer!
Pff hoe doen jullie dat. Bij mij ligt het voor de deur.En... de stoel... de badkamer... de make-up tafel... de sofa...
En... dan terug naar de slaapkamer!
Nu... dit was gisteren.Nu begrijp ik waarom je 6 uur boekt
Dat waren voor alle betrokkenen best leuke uitstapjes. Even voor de duidelijkheid, allemaal puur platonisch hoor.Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven daarvan ?
Kan toch ook.Dat waren voor alle betrokkenen best leuke uitstapjes. Even voor de duidelijkheid, allemaal puur platonisch hoor.
Precies. Om er maar eens 'n cliché uit te gooien: je betaalt voor een seksuele dienst, je hoeft er niet mee naar het altaar.Als zij leuk en geil genoeg is... maakt dat allemaal weinig uit hoor!
Go with the flow...
Precies!Precies. Om er maar eens 'n cliché uit te gooien: je betaalt voor een seksuele dienst, je hoeft er niet mee naar het altaar.
Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)Dat waren voor alle betrokkenen best leuke uitstapjes. Even voor de duidelijkheid, allemaal puur platonisch hoor.
mmm, now there's a thought !Precies. Om er maar eens 'n cliché uit te gooien: je betaalt voor een seksuele dienst, je hoeft er niet mee naar het altaar.
Oefening baart kunst... zou ik zeggenPff hoe doen jullie dat. Bij mij ligt het voor de deur.
Haha ik koop mijn kleren nu online.Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)
Tsja... En eenmaal bij die DVP... gaan die kleren toch meteen uit!Haha ik koop mijn kleren nu online.
Nieuwe mensen leren kennen komt niet heel veel meer voor op mijn leeftijd.
En wat die van mijn kleren vinden boeit me eerlijk gezegd niet ik hoef geen indruk meer te maken op vrouwen.
Ja, anders zou ik me pas echt genaaid voelen als dat niet gebeurt.Tsja... En eenmaal bij die DVP... gaan die kleren toch meteen uit!
Nu... ook wel leuk als zij jou (langzaam) uitkleed...Ja, anders zou ik me pas echt genaaid voelen als dat niet gebeurt.
Een DvP zal het niet al teveel boeien. Wat er in je portemonnee en vervolgens onder je kleren zit, des te meer...Ik bedoelde eigenlijk; Wat vind(en) de vrouw(en) In je leven ervan dat je met kleren van 10 jaar oud rondloopt ? (Vooral dan degene die je net leert kennen...first impressions and all that...)
Weet ik niet hoor...vrouwen en kleren, het blijft een raadsel...Een DvP zal het niet al teveel boeien. Wat er in portemonnee en vervolgens onder je kleren zit, des te meer...
Meer oeffenen dus.Oefening baart kunst... zou ik zeggen
Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegeld. Ik let ook op de kledij van de dvp.Een DvP zal het niet al teveel boeien. Wat er in portemonnee en vervolgens onder je kleren zit, des te meer...
Ik doelde op hoe een DvP er tegenaan kijkt.Meer oeffenen dus.
Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegelt. Ik let ook op de kledij van de dvp.
Precies! Zeker bij een eerste bezoek... Je krijgt maar één kans om een goede eerste indruk te maken!Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegeld. Ik let ook op de kledij van de dvp.
hoe groot arthur is doet er niet echt toe. Maar wel hoe goed je hem kan gebruiken.
Precies!Vrouwen zijn meestal niet zo wild van dickpics en sls je voor haar staat, zal ze eerder willen ondervinden wat je ermee doet.
Kan wellicht een eerste 'Waw!' reactie geven...Er wordt soms gezegd dat een groot geschapen man beter bij een DvP kan gaan winkelen, maar het is net wat je schrijft: kan pijnlijk zijn voor haar.
Toch wel ik heb nog een boontje gehad voor een dvp. Ik denk dat het van haar kant ook intresse kwam.Ik doelde op hoe een DvP er tegenaan kijkt.
Als ze buiten haar werk met een wandelaar zou willen afspreken kijkt ze er vast iets anders naar dan dat iemand als klant voor het raam/ de deur staat.
Je doelt op de grootte of wellicht te groot?Doet denken aan borsten-discussie.