@Hot-Lover, mijn antwoord was op de vraag van @Nachtjager, dus excuses is niet nodigJa begrijp je wel . Je had een ander antwoord verwacht . ik had het beter moeten lezen op voorhand. Mijn oprechte excuses daarvoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Hot-Lover, mijn antwoord was op de vraag van @Nachtjager, dus excuses is niet nodigJa begrijp je wel . Je had een ander antwoord verwacht . ik had het beter moeten lezen op voorhand. Mijn oprechte excuses daarvoor.
Dat is dan heel netjes van haar. Voor hetzelfde geld had ze je kaal geplukt.Heb een paar jaar een vaste DVP gehad uit Alphen aan den Rijn, na een tijdje wel aardig wat gevoelens voor haar gehad maar nooit laten merken of er iets mee gedaan.
Gelukkig niks mee gedaan want ze liet duidelijk merken dat het om een betaalde dienst ging wat ik uiteraard snap.
Robert Long voegde er nog een vierde aan toe: Kroeg.ik ken hem als de 3 K's
Kerk, Kut en Kapitaal.
ook niet onbelangrijk toch?Robert Long voegde er nog een vierde aan toe: Kroeg.
Paar weken terug hoorde ik het verhaal van de andere kant. Een nog volop werkzame Roemeense DVP van de Verversrui SKW vertelde enthousiast over haar Nederlandse vriend , die eerst klant was bij haar.ik denk dat je er uberhaupt niet aan moet beginnen, en zeker niet met een Roemeense, deze dames hebben een totaal andere achtergrond dan wij hier, en andere normen en waarden, en ander levensverwachtingen.
dat zal denk echt wel een uitzondering zijn.Paar weken terug hoorde ik het verhaal van de andere kant. Een nog volop werkzame Roemeense DVP van de Verversrui SKW vertelde enthousiast over haar Nederlandse vriend , die eerst klant was bij haar.
Ze gaan overal samen heen op vakantie, en al jaren een relatie.
Sindsdien doet ze geen tongzoenen meer met klanten.
Maar is het ook echt een serieuze relatie? Ziet de vrouw ook echt een toekomst met hem? Huisje boompje beestje. Is de man ook echt bekend bij haar vrienden en familie in Roemenie? Of is het simpelweg een provider die ze dumpt als ze genoeg gecashed heeft. Ze is Roemeense, en die zijn doorgaans erg conservatief. Werken als prostituee? Prima maar erna een gewoon en gecomitteerd leven. Geen fan van een open relatie zegmaar.dat zal denk echt wel een uitzondering zijn.
Dat is een goede vraag, ik denk dat toch na verloop van tijd, als de verliefd over is, dit wel een rol gaat spelen. En ik denk dat het sekswerk van de dame toch ook een negatieve rol gaat spelen. Want laten we eerlijk zijn, je wilt toch niet s'avonds op de bank zitten, wetende dat je vriendin of vrouw op het zelfde moment door allerlei mannen wordt genomen. Althans ik zou dat niet kunnen.Maar is het ook echt een serieuze relatie? Ziet de vrouw ook echt een toekomst met hem? Huisje boompje beestje. Is de man ook echt bekend bij haar vrienden en familie in Roemenie? Of is het simpelweg een provider die ze dumpt als ze genoeg gecashed heeft. Ze is Roemeense, en die zijn doorgaans erg conservatief. Werken als prostituee? Prima maar erna een gewoon en gecomitteerd leven. Geen fan van een open relatie zegmaar.
Ik denk dat een "verliefde" man ook zichzelf kritisch moet afvragen, wil ik oprecht voor deze vrouw gaan? Ga er maar vanuit dus nooit meer seks met iemand anders, steunen door dik en dun, cultuur en taalverschil overkomen enz enz. Per definitie begin je ook al aan een flinke achterstand, doordat je elkaar ontmoet hebt als hoer en hoerenloper. Dat krijg je niet zomaar uitgewist en zal zeker weten frictie in de relatie geven.Dat is een goede vraag, ik denk dat toch na verloop van tijd, als de verliefd over is, dit wel een rol gaat spelen. En ik denk dat het sekswerk van de dame toch ook een negatieve rol gaat spelen. Want laten we eerlijk zijn, je wilt toch niet s'avonds op de bank zitten, wetende dat je vriendin of vrouw op het zelfde moment door allerlei mannen wordt genomen. Althans ik zou dat niet kunnen.
ik denk dat je die Roemeense dames ver van je vandaan moet houden, een groot deel van die dames heeft een zigeunerachtergrond met alle toestanden die daar bij horen.Wil je een lekkere Roemeense scoren? Leer de taal en de hele mikmak, en ga er lekker lang op vakantie. Oja, en nooit meer hoerenlopen he (ik zou dat nooit kunnen)!
Dat is zeker. Maar ik bezoek deze dame al jaren , en ze vertelde altijd al over haar vriend. De laatste keer zei ze pas dat hij een ex klant en een Nederlander was en is. Ik twijfel er over om haar naam hier neer te zetten uit privacy.dat zal denk echt wel een uitzondering zijn.
Verliefd zijn kan sowieso een benarde situatie opleveren ook in de gewone 'burgerlijke' kant van het bestaan.Verliefd zijn op een DVP is een hel.
Ben benieuwd….Tijdje relatie gehad met een bloedmooie roemeense dame, gewoon als stelletje samenwonen, geweldige klik mee, kon ontzettend lekker koken, ik totaal niet dus was wel fijn, was intelligent sprak uitstekend engels, kortom leek de perfecte soulmate ? In het begin heel veel leuke dingen gedaan alleen het werd al heel snel huisje boompje beestje, zeg maar sleur, dus weinig seks, weinig tijd en zeuren ? ik wou graag een kind maar zij zag dat niet zitten, was ook een stuk jonger dan mij Toen we samen waren werkte ze niet als dvp. Met heel veel emoties van beide kanten toch de relatie beeindigd na plm 1,5 jaar ik zag in dat het niet ging werken en voor mezelf gekozen. En alle contacten verbroken. Inmiddels werkt ze weer als dvp, zag haar adv ineens voorbij komen op rl, ziet er nog steeds top uit ?
Ik weet het. Helemaal als je getrouwd bent. De wetenschap dat de verliefdheid zeer waarschijnlijk toch niet tot een relatie zal leiden zou het makkelijker moeten maken, toch?Verliefd zijn kan sowieso een benarde situatie opleveren ook in de gewone 'burgerlijke' kant van het bestaan.
Gelukkige liefdes zijn uitzonderlijk, ook in relaties met een dvp maar het komt voor kan ik je verzekeren. Het eer-vorige bericht is er een prachtige getuigenis van.
Dat was dus niet voor hetzelfde geld geweestDat is dan heel netjes van haar. Voor hetzelfde geld had ze je kaal geplukt.
Ik heb nog steeds twijfels of het een getuigenis is of een lijst met positieve voornemens. De realiteit is nog steeds dat de dame als dvp werkt en blue op girlsreview rondstruint (geen verwijt of aanval dit overigens). Je kunt pas over x jaar? beetje oordelen of het inderdaad werkt, wanneer ze dus al geruime tijd een leven leiden samen.Verliefd zijn kan sowieso een benarde situatie opleveren ook in de gewone 'burgerlijke' kant van het bestaan.
Gelukkige liefdes zijn uitzonderlijk, ook in relaties met een dvp maar het komt voor kan ik je verzekeren. Het eer-vorige bericht is er een prachtige getuigenis van.
Dat is al eens eerder ter sprake gekomen, dat men bij een relatie met dvp als die na bijvoorbeeld twee jaar over is zegt "zie je wel is ook kansloos" terwijl mijn vrienden bij mij ten aanzien van een hand vol relaties die enige jaren duurden en daarna vriendschappelijk werden zeggen "wat leuk!" ;-)Ik heb nog steeds twijfels of het een getuigenis is of een lijst met positieve voornemens. De realiteit is nog steeds dat de dame als dvp werkt en blue op girlsreview rondstruint (geen verwijt of aanval dit overigens). Je kunt pas over x jaar? beetje oordelen of het inderdaad werkt, wanneer ze dus al geruime tijd een leven leiden samen.
Hoop het wel hoor
Ik zou gewoon vaker gaan en zien hoe het zich ontwikkelt , misschien krijg je er later spijt van maar dan heb je er in elk geval zo lang mogelijk van genotenTweede vraag, ik weet nu even niet zo goed wat nu verder. Ik wil haar zeker nog vaker zien, maar ben ergens ook een beetje bang voor de mogelijke gevolgen en vraag mij af of ik mijzelf aan het positioneren ben om weer hard op mijn gezicht te vallen.
Helemaal mee eens, niet als maar mocht het toch niet lopen zoals je gehoopt had zorg wel dat je er niet helemaal aan onder door gaatIk zou gewoon vaker gaan en zien hoe het zich ontwikkelt , misschien krijg je er later spijt van maar dan heb je er in elk geval zo lang mogelijk van genoten
Stop je er mee dan krijg je er zeker spijt van want dan zal je elke volgende dame ermee blijven vergelijken en als het zo geweldig was als je omschreef zal dat altijd tegenvallen
Je kan beter spijt hebben van iets wat je geprobeerd hebt dan van iets wat je nagelaten hebt