- 1.118
- 10/09/22
- 4.210
Dat de dvp met meer mensen seks heeft ( dat zijn niet alleen mannen) staat niet gelijk aan verliefd zijn op al die mensen.Is dat niet wat aanmatigend? Hoe weet jij nou wat voor relaties ik heb gehad? En wat is veel of weinig ervaringen met relaties. Met dvp's kan ik je wel vertellen en dat is nul.
Hoezo verrassing? En hoezo dvp heeft al sex met meerdere mannen gehad. Als ze om 13:00 begint en je bent er dan is dat nul mannen. Het is niet een kwestie van niet aan beginnen. Ik doe dat zowiezo niet. Het gaat erom dat je niet moet denken als je verliefd wordt op een dvp je de uitverkorende bent. Die zien meer mannen vrij intiem dan wij mannen omgekeerd. Maar het wordt een zinloze discussie.
En daar gaat dit topic over.
Een ander mens naakt zien of meerdere mensen per dag naakt zien, maakt menig mens ook niet verliefd.
Een intieme band maakt verliefd. Eerlijke gesprekken. Pijn punten kunnen bespreken met elkaar. Iemand die je even knuffelt, of vraagt hoe het met je gaat.
Een sekswerker doet vaak meer dan alleen de dienst seks aanbieden.
En al is de sekswerker meer to the point, zakelijker, zal de verliefdheid komen door bv een bepaalde blik of ervaren dat de sekswerker geniet, van jou ja.
Meestal heeft het minder te maken met de seks zelf, maar met een overgave.