Er zijn verschillende dames die ik al vele jaren bezoek, ieder heeft haar eigen specialiteit.
Je krijgt een soort band met zo'n dame en je hebt het gevoel dat je naar een vriendin gaat die blij is dat je langs komt en de dame weet wat jij lekker vind en de mogelijkheden worden meer op jou gericht
Verliefd ben ik maar een keer geweest en dat was In een club in Leiden. Volgens mijn gevoel werkte die dame daar niet vrijwillig.
Ik ben altijd nogal kletserig en ik hoorde van haar dat ze graag weg wilde daar en vroeg of ik geen club wist met een wat milder regiem'en waar ze wat beter zou verdienen
Ik wist er wel een paar en zou gaan informeren beloofde ik
De seks was verbluffend lekker daarna ,ik kwam meerder keren klaar wat lang niet gebeurd was, helemaal onder het zweet lagen we na afloop tegen elkaar bij te komen , Ze bracht me tot aan de deur, kreeg nog een heerlijke kus en ik beloofde nogmaals een andere gelegenheid voor haar te zoeken. Ik was verliefd en had dat rare gevoel van binnen
En Ja, bij Multi Massage was ze meer dan welkom. Ik een paar dagen later weer naar Leiden en vroeg naar haar
Niemand met die naam of beschrijving werkte daar werd mij verteld door de leiding. Ik koos een andere meisje en op de kamer vroeg ik het nog eens
Schichtig zei het meisje dat mijn grote liefde gisteren vertrokken was met onbekende bestemming
Ik heb me rot gezocht, een jaar lang maar heb haar nooit meer gevonden